gisteren een dagje met de GR naar de ring geweest, met name voor de leuke sfeer, snitzel en pizza, maar toch ook even een rondje gereden. Wat een feest is zo'n ding zeg, niet te geloven dat ie zo goed gaat recht uit de doos. normaal als ik met een auto de ring of een ander circuit aandoe dan ga ik naar huis met een nieuwe modlijst van remmen, banden en onderstel, deze keer daarentegen was het precies goed en de auto heeft werkelijk de hele dag geen krimp gegeven, ook niet op de autobahn en ook niet op de ring.
Tuurlijk ben ik geen true racer, maar ik durf wel te zeggen dat ik redelijk doorreed, de tijd van 9.33 BTG is natuurlijk helemaal ruk maar dat zit hem vooral in mijn formaat ballen, het aan de kant gaan voor de snelle jongens en het niet vol de "rechte" stukken durven nemen, kortom ik ben een echte touristenfahrt rijder
Wel heerlijk om met dit ding over 4 wielen naar buiten te dribbelen zonder verlies aan controle, remt ook echt als een dolle, ik had zeker verwacht dat de pedaal een keer zacht zou worden, maar hij ging echt door alsof ik niks spannends deed. Je krijgt echt het gevoel dat je de grens nog lang niet echt bereikt van zo'n auto en na 4 rondjes verdeeld over de dag kreeg ik echt vertrouwen en ging het best vlot allemaal, dus dit leek me het goedkoopste moment om te stoppen en pizza te gaan eten.
Dit is nou echt de eerste auto die ik na een paar maanden na elke rit leuker ga vinden, hij groeit echt voor me, normaal heb ik hem nu al mentaal verkocht en weet ik de opvolger al...bijzonder wel, ik had zelf juist het idee deze kort te hebben en dan te ruilen voor een Corvette ofzo, maar voorlopig is dit gewoon helemaal wat ik wil blijkbaar.
filmpje met slechte POV...de camera zat wat hoog