Okay, gaan we weer zien. FM gaf nu niets aan namelijk.MartijnGizmo schreef: 01 okt 2022, 18:15Ik gebaarde nog dat je rustig aan moest doen, trajectcontrole Galecopperbrug staat nu op 70 bij de werkzaamheden.![]()
Jos.
Okay, gaan we weer zien. FM gaf nu niets aan namelijk.MartijnGizmo schreef: 01 okt 2022, 18:15Ik gebaarde nog dat je rustig aan moest doen, trajectcontrole Galecopperbrug staat nu op 70 bij de werkzaamheden.![]()
Was je met de Up! Tom?Tom schreef: 01 okt 2022, 17:44 Was gezellig! En toch nog een leuke diversiteit aan auto's op zo'n meet![]()
Had ik dat eerder geweten, dan was ik ook even langs gekomen…
Was leuk geweest!!De fiscalist schreef: 02 okt 2022, 10:45Had ik dat eerder geweten, dan was ik ook even langs gekomen…
Dan ben jij er als eerste??JP schreef: 03 okt 2022, 10:49 Volgende meeting over 5jaar wordt vechten om bij een laadpaal te staan…..![]()
Tegen die tijd zit iedereen aan de waterstofJP schreef: 03 okt 2022, 10:49 Volgende meeting over 5jaar wordt vechten om bij een laadpaal te staan…..![]()
Was wel vermakelijk die palen. Regelmatig wat auto's die van paal naar paal gingen omdat het niet werkte, of omdat ze het niet voor elkaar kregenJP schreef: 03 okt 2022, 10:49 Volgende meeting over 5jaar wordt vechten om bij een laadpaal te staan…..![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten