Zonder echt actief op zoek geweest te zijn liep ik in Nederland tegen een gele origineel Nederlandse 250 Cup aan, van sympathieke eigenaren met kloppende historie, op een injen intake na geheel origineel, en voor een aantrekkelijke prijs. De auto stond binnen gestald bij de buren die 2 maanden op rondreis waren, die buren kwamen nu bijna terug dus de wil om te verkopen was er.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/3N68JJjC/9-A972-A96-4-F83-4821-9582-1794-ABAD1-DC9.jpg)
Grappig detail is dat dit de demo auto was van wat toendertijd Renault Arend Veghel heette (is tegenwoordig van Stern).
Auto voldeed bij bezichtigen aan de verwachtingen, dus papierwerk in orde gemaakt en nu staat ie hier.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/LX82tZN3/78-B2-B58-D-D813-4-A7-D-B2-AB-E38-C21-CB965-B.jpg)
Het plan is:
- Vibratechnics Motorsteun + baksteun
- Wagner Competition intercooler
- Pagid RSL29 blokken
- 18 inch motec’s / Autec’s met ps4’s of direct AR-1
- Schroth 4-punt gordels
Rondjes maken en daarna stap voor stap steeds verder aanpakken:
- KW Clubsport / Competition
- Stalen remleidingen
- CAE Shifter
- Recaro pole position
- Powerflex bushings
- Swaegli performance wing
- Half cage
- Motul RBF 660 remvloeistof
- 200 cell downpipe
- 3 inch uitlaat
+ alles wat ik hierna weer bedacht heb
![Driving Fun :df:](./images/smilies/smiley_driving.gif)