Heeft even geduurd voordat ik tijd had de Milltek decat downpipe met opf (partikelfilter) (op plek opf zit nu sportcat) en MST cold air intake te plaatsen.
Maar tis allemaal snel gelukt. Online doen ze alsof de cat/ downpipe verwijderen de hell is, maar die lag er in een half uur af.
Omdat ik toch alles los had maar even de achterpijp in de hitteband gewikkeld omdat het achterdiff bekend staat om te over verhitten on track, niet dat ik daar kom, maar ik had het nog liggen so why not
De intake klinkt nu top trouwens, precies de juiste hoeveelheid gesis nu om een beetje een sportief idee erbij te hebben, zonder als een puber over te komen.
De uitlaat is nu ook helemaal top, ik heb wel de turbo die nu noemenswaardig sneller opspoelt door minder tegendruk, maar met de oem einddemper niet het sjonnie geluid.
Hij klinkt maar een vleugje luider, maar vooral onder power klinkt ie nu zoals ie moet.
Verder is ie naar de dealer geweest voor zijn eerste beurt en heb ik meteen het namaak motorgeluid uit laten zetten. Was al niet nodig, maar nu klinkt ie precies goed incl de intake en uitlaat.
Bij starten en wegrijden klinkt ie vrijwel stock, das ook fijn met kleine kids die slapen enzo, ik was bang dat ie heel luid zou worden, maar niks van dat.
Nog wat plaatjes bij de praatjes