tomgtr schreef: 13 sep 2022, 14:49 Hahah en dan erachter komen dat ze 20 cent tekort komen en dan pinnen.![]()

tomgtr schreef: 13 sep 2022, 14:49 Hahah en dan erachter komen dat ze 20 cent tekort komen en dan pinnen.![]()
Zelfscanner. Ik trapte er in dat het sneller zou gaan, maar staat natuurlijk geen snelscannen bij.Martijn_bmw schreef: 13 sep 2022, 14:44
Voor mij dé reden om altijd een zelfscanner te pakken, lekker snel![]()
Dat controleren moet hij doen om überhaupt de steekproef door te kunnen komen.MParallel schreef: 13 sep 2022, 15:04Zelfscanner. Ik trapte er in dat het sneller zou gaan, maar staat natuurlijk geen snelscannen bij.Martijn_bmw schreef: 13 sep 2022, 14:44
Na uitgebreid testen voldoet mijn setje boodschappen altijd aan het algoritme vlaggetje van controle. En nog beweren dat het echt random is.
Dus tegenwoordig gaat het na scannen niet meer rechtstreeks in de tas, maar stal ik alles uit. Scheelt dat ze me hele vakkundig ingepakte tas binnenstebuiten moeten keren om het artikel op de bodem te kunnen controleren.
Zelfs een keer gehad dat ik maar twee artikelen had, dus controle, want je kan natuurlijk nooit maar twee dingen hebben.
Gaat die gepavlovd geconditioneerde medewerker (scholier) nog doodleuk beide artikelen controleren, terwijl op display beide artikelen te zien zijn.
Dat krijg je dus als je mensen een foefje leert ipv zelf laat nadenken.
Maakt volgens mij bij AH geen reet uit... In het begin van het gasprijzen gedoe werd ik opeens constant gecontroleerd, daarvoor alleen heel af en toe bij totaalbedragen van <€20 en nu ook al weken eigenlijk niet meer.tomgtr schreef: 13 sep 2022, 19:50 Gewoon je bonuskaart gebruiken. Na een paar keer checken weten ze goed volk en wordt je echt maar heel soms gechecked. Als je er een beetje betrouwbaar uitziet dan.
Zo wat zuur zeg. Jij denkt dat ze zelf mogen aangeven dat het wel klopt, zonder de producten te scannen? Het apparaat geeft gewoon aan hoeveel producten er gescandeerd moeten worden voor de steekproef.MParallel schreef: 13 sep 2022, 15:04Zelfscanner. Ik trapte er in dat het sneller zou gaan, maar staat natuurlijk geen snelscannen bij.Martijn_bmw schreef: 13 sep 2022, 14:44
Na uitgebreid testen voldoet mijn setje boodschappen altijd aan het algoritme vlaggetje van controle. En nog beweren dat het echt random is.
Dus tegenwoordig gaat het na scannen niet meer rechtstreeks in de tas, maar stal ik alles uit. Scheelt dat ze me hele vakkundig ingepakte tas binnenstebuiten moeten keren om het artikel op de bodem te kunnen controleren.
Zelfs een keer gehad dat ik maar twee artikelen had, dus controle, want je kan natuurlijk nooit maar twee dingen hebben.
Gaat die gepavlovd geconditioneerde medewerker (scholier) nog doodleuk beide artikelen controleren, terwijl op display beide artikelen te zien zijn.
dittomgtr schreef: 13 sep 2022, 19:50 Gewoon je bonuskaart gebruiken. Na een paar keer checken weten ze goed volk en wordt je echt maar heel soms gechecked. Als je er een beetje betrouwbaar uitziet dan.
Mijn dochter is zo’n gepavlovd geconditioneerde medewerker (scholier)…MParallel schreef: 13 sep 2022, 15:04 Zelfscanner. Ik trapte er in dat het sneller zou gaan, maar staat natuurlijk geen snelscannen bij.