Ik heb ook een XS maar met zo`n lader gaat het tergend langzaam. Ik moest ook altijd het hoesje van de telefoon afhalen anders laad hij helemaal niet. Mocht je tegen de telefoon aanstoten zodat hij wat verschuift dan laad hij ook niet. Ik ben daarom ook maar weer terug naar de stekker gegaan.Robin schreef: 26 jul 2022, 11:58 Op bureau. Er is iets mis met de fysieke poort van m'n XS blijkbaar, contactueel niet prima zegmaar.
Ding hoeft niet 'snel' te laden, gewoon laden.
iPhone
- Downforce Hans
Re: iPhone
- Knot
Ik heb nog een 8 met 64GB, mooi formaat, rest is mij te groot. Enige upgrade zou een 12 mini zijn.
-
- Auto: Dikke Bmw
Hier ook nog een 8 die buiten de zwakkere accu het prima doet. Wel met alle apps en allerlei invoer van tekst en media lastig met het relatieve kleine scherm. De volgende wordt een XS of 11 zodra de refurbished markt weer wat doorschuift.
- Knot
Ik vind het formaat van alle huidige (behalve de mini) echt niet te harden, tablet afmetingen allemaal.
Android niks beter trouwens, heb nog een galaxy a3 met 4inch scherm. Niks te compenseren in de broek
Android niks beter trouwens, heb nog een galaxy a3 met 4inch scherm. Niks te compenseren in de broek
- Martijn_bmw
Hier nu ook een 12 mini en qua formaat idd fijn handelbaar in de broekzak en ook groot zat voor al het standaard gebruik in de hand.
Ik gebruik hem echt ook als navi in een steun in mijn alpina en dan is net ff meer scherm om de wegen goed te zien wel lekker daarnaast vind ik always-on wel echt toegevoegde waarde als het ding de hele dag op je buro ligt dus daarom nu toch maar overstap naar het grotere scherm. (Maar niet de max dat is mij echt een slag te groot)
Ik gebruik hem echt ook als navi in een steun in mijn alpina en dan is net ff meer scherm om de wegen goed te zien wel lekker daarnaast vind ik always-on wel echt toegevoegde waarde als het ding de hele dag op je buro ligt dus daarom nu toch maar overstap naar het grotere scherm. (Maar niet de max dat is mij echt een slag te groot)
-
- Auto: Dikke Bmw
De iphone 4s kocht ik destijds nieuw. Dikke prima voor een smartphone met het gebruik van toen. De applicaties en vooruitgang is inmiddels zo hard gegaan dat een redelijk scherm veel prettiger is zoals Martijn zegt met bv navi. De smartphones van nu zijn geen ‘broekzak’ formaat meer. Eerder voor in je jaszak.
- Prutser
- Auto: Ford
Je moet ook geen vrouwenbroeken aanschaffen
Hier nu sinds een aantal maanden mijn eerste iphone, een 13 pro max, vind ik persoonlijk Ideaal formaat (grootste wat ik nog met 1 hand kan bedienen). Niet een te lomp hoesje nemen kan ook helpen, ik zie namelijk soms mensen met een complete portemonnee aan de mobiele vastgenaaid hebben.

Hier nu sinds een aantal maanden mijn eerste iphone, een 13 pro max, vind ik persoonlijk Ideaal formaat (grootste wat ik nog met 1 hand kan bedienen). Niet een te lomp hoesje nemen kan ook helpen, ik zie namelijk soms mensen met een complete portemonnee aan de mobiele vastgenaaid hebben.
- Dimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Boomercase: zo'n hoesje waar onze iets oudere medemens alle pasjes etc in kan stoppen. Telefoon 3 keer zo dik doordat ze de noodzaak voelen de pasjes van de Praxis, Gamma, Kruidvat, Hema, bloemenwinkel, de spaarkaart van de bakker en de uitrijkaart van het ziekenhuis van 2 jaar geleden overal mee naar toe te nemen.Prutser schreef: 09 sep 2022, 09:11 Je moet ook geen vrouwenbroeken aanschaffen![]()
-
Hahaha inderdaad, verschrikkelijk is dat.
- JP
Ja dat is iets uit je cirkel van betrokkenheid maar wat absoluut niet in je cirkel van invloed zit. Boeien dus !
- Knot
Mwah, die pasjes, enige wat je nodig hebt is een rijbewijs/ID toch? Betalen kan met horloge of NFC van de telefoon zelf.
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Prutser schreef: 09 sep 2022, 09:11 Niet een te lomp hoesje nemen kan ook helpen, ik zie namelijk soms mensen met een complete portemonnee aan de mobiele vastgenaaid hebben.

Echt zo
- Arthur
- Auto: Nr.51
En die pasjes kun je wel in 1 of andere app kwijt.Knot schreef: 09 sep 2022, 09:51 Mwah, die pasjes, enige wat je nodig hebt is een rijbewijs/ID toch? Betalen kan met horloge of NFC van de telefoon zelf.
- Martijn_bmw
hahaha helemaal herkenbaar over die cases.
Hier gewoon een transparante Apple hardcase er om verder niks.
Betalen met apple-pay en rijbewijs / ID-kaart staat als foto in mijn notitie app, alleen mobiel mee verder niks heerlijk makkelijk

Betalen met apple-pay en rijbewijs / ID-kaart staat als foto in mijn notitie app, alleen mobiel mee verder niks heerlijk makkelijk

- Arthur
Klopt, maar kopieën gelden wettelijk niet hè.
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Heb gewoon de meest simpele/platte secrid mee voor de pasjes. BMW sleutel met alleen een huissleutel, geen dikke bos met sleutels; ook zo vreselijk.
- JP
Blijkbaar allemaal een beroep waar beschadiging geen gevaar vormt. Dan helpt zo'n dikke case, icm pasje wel. Dat is ook een reden om niet elk jaar een nieuwe te willen. In een Otterbox zien ze allemaal hetzelfde uit. 

- Martijn_bmw
klopt, maar ik kom er tot nu toe wel mee weg

ga ik de grens over neem ik wel de officiële documenten mee.
- Arthur
Zo doe ik het ook, behalve de huissleutel aan de autosleutel. Die heb ik beide ‘los’.matthyssie schreef: 09 sep 2022, 10:11 Heb gewoon de meest simpele/platte secrid mee voor de pasjes. BMW sleutel met alleen een huissleutel, geen dikke bos met sleutels; ook zo vreselijk.
- Hitz
- Auto: KIA
SE 2022 is dan ook nog wel een leuke upgradeKnot schreef: 08 sep 2022, 17:48 Ik heb nog een 8 met 64GB, mooi formaat, rest is mij te groot. Enige upgrade zou een 12 mini zijn.

- Knot
Rijbewijs/ID wel een dingetje toch als je die niet mee hebt, kopie/foto zijn ze niet dol op bij een controle mee ik.
Huissleutel kan toch gewoon onder de mat bij de voordeur?
Huissleutel kan toch gewoon onder de mat bij de voordeur?

- Knot
Die is wat goedkoper dan een 12 mini dan? Heb me er helemaal niet in verdiept. Heb die 8 enkel als backup voor grotere apps omdat de Samsung A3 volloopt met maar 16GB intern.
- Arthur
Top! Ik deed altijd de bloempotKnot schreef: 09 sep 2022, 10:35 Rijbewijs/ID wel een dingetje toch als je die niet mee hebt, kopie/foto zijn ze niet dol op bij een controle mee ik.
Huissleutel kan toch gewoon onder de mat bij de voordeur?![]()

- Prutser
- Auto: Ford
Rijbewijs als foto had ik ook altijd, verder betalen met mobiel en niks anders mee.Martijn_bmw schreef: 09 sep 2022, 10:07 hahaha helemaal herkenbaar over die cases.![]()
![]()
Betalen met apple-pay en rijbewijs / ID-kaart staat als foto in mijn notitie app, alleen mobiel mee verder niks heerlijk makkelijk![]()
Foto op mobiel laten zien was altijd gewoon prima als ik staande gehouden werd, maar op een gegeven moment kreeg ik de prent toch. Lang verhaal, maar in het kort was ik op de verkeerde plek op de verkeerde tijd en werd ik er van beticht iets gedaan te hebben wat dus niet zo was, alles ontkend met als resultaat een bekeuring voor het enige waar ze me wél op hebben kunnen pakken. Afijn, het origineel ligt nu in iedergeval standaard in de auto en ik ben er ook niet rouwig om. Moraal van het verhaal is dat je dus beter het origineel in ieder geval in de auto bij je kan hebben just in case.
Terug naar de hoesjes dan maar, ik heb een simpele spigen clear case zonder plastic achterkant omdat ik de extra grip van het tpu fijner vind. Het is alleen jammer dat die dingen zo snel geel worden, ziet er echt vies uit.
-
OnlineWJ
Ik heb al jaren dit voor rijbewijs, cc en pinpassen. Helemaal top.