Alleen mee pissen is zonde

Gelukkig heb ik er maar twee en is de rest familie

Alleen mee pissen is zonde
Blijft een boel gewicht dat je in beweging moet houden.
Waarschijnlijk wel zonder sleurhut, zo'n ding op de haak is drama voor je verbruik
Gewicht is ook niet zo spannend als het eenmaal rolt maar de volledig naar de klote geholpen CW waarde wel
Dat is ook zeker waar.Martijn_bmw schreef: 08 sep 2022, 12:59Gewicht is ook niet zo spannend als het eenmaal rolt maar de volledig naar de klote geholpen CW waarde wel![]()
Je staat continu met 90-100kmh met een grote vierkante doos tegen de wind in te beuken
90/95….ik heb maar drie weken vrij hoorKnot schreef: 08 sep 2022, 12:38 Ik had 1 op 13 ofzo de Ibiza met kleine caravan erachter, dacht zo'n 2.0 doet wel 1 op 10 sowieso als het eenmaal rolt, lage toeren met 90/95.
De oostblokkers die ik altijd tref rijden nooit harden dan 85 ofzoKnot schreef: 08 sep 2022, 13:01 Rijden jullie niet achter een vrachtwagen aan dan?![]()
Vooral uit het oostblok hebben ze de begrenzer net wat hoger en kan je met 90 prima aanhaken.![]()
Er staat nu 192.000km op de teller.
Nee. Nog niet naar gekeken.Str8Six schreef: 27 sep 2022, 17:21 DISA klep(pen) al gecheckt?
Grote wil weleens afbreken en dan tussen een klep of in de cilinder terecht komen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], KoenM, TurboClouseau en 13 gasten