Gijs te Kaat schreef:Sjaak Langendoen schreef:Na contact met BMW-KIS zal er een nieuwe diagnose worden gemaakt bij een andere BMW dealer.
Het probleem is bekend bij BMW Nederland,dus ga er vanuit dat de touring netjes wordt hersteld.

Dat is dus echt te triest voor woorden zeg.
Mooi voor jou maar schandalig dat de ene dealer het netjes oplost en de de ander er gewoon harde cash voor vraagt....
Ja vreemd,je weet nu dus ook waar ik nooit meer naar toe ga 8)
Dit was de mail die kreeg van KIS,
Geachte heer/mevrouw Langendoen,
Het is inderdaad bekend dat dit zich bij dit type auto's helaas wel eens voordoet. Ik wil u adviseren om met dit probleem even naar een van onze dealers bij u in de buurt te gaan om dit te laten analyseren. Mocht dit inderdaad hetzelfde probleem zijn dan kan de dealer dit in principe voor u afhandelen.
U kunt de dealers bij u in de buurt vinden via onze website:
www.bmw.nl
Met vriendelijke groet
J. Schoonmade
BMW Klanten Informatie Service