Video-Z06[Honz] vs. Impreza GTT[Scooby Leo]
- Scooby Leo
- Daniel
-
René130i
- Downforce Hans
Het was een leuke dag en ik wist echt wel dat dat ding wat op een metanol mengsel loopt en 300 kilo lichter is het me heel moeilijk zou gaan maken.
leo was al vroeg op want die zat nog volop te mappen en zijn brandstof te preparen moeilijke brekeningen te maken en alles uit zijn auto te slopen om dat ding maar lichter te krijgen.
Net genoeg raket brandstof er in voor een 5 of 6 runs,terwijl ik in die tijd ff een krantje heb gelezen ,boodschapjes doen, GEWONE LOODVRIJE BENZINE getankt helemaal vol natuurlijk.
Bij de eerste testen werd ik ook nog ff met een bijrijder opgezadeld die een kleine 100 kg weegt
Maar Eerlijk is eerlijk het is een ongewoon snel hok, kan niet anders zeggen.
De bijkomstige herrie die dat ding maakt is trouwens ook niet normaal,had een paar keer het idee dat de duitse luchtmacht overkwam.
Leuke bijkomstigheid was dat we ook nog ff een Fire-blade met 160 pk om zijn oren reden.
Al met al was het een leuke dag,kan niet anders zeggen.
Grtz,Hanz06
leo was al vroeg op want die zat nog volop te mappen en zijn brandstof te preparen moeilijke brekeningen te maken en alles uit zijn auto te slopen om dat ding maar lichter te krijgen.
Net genoeg raket brandstof er in voor een 5 of 6 runs,terwijl ik in die tijd ff een krantje heb gelezen ,boodschapjes doen, GEWONE LOODVRIJE BENZINE getankt helemaal vol natuurlijk.
Bij de eerste testen werd ik ook nog ff met een bijrijder opgezadeld die een kleine 100 kg weegt
Maar Eerlijk is eerlijk het is een ongewoon snel hok, kan niet anders zeggen.
De bijkomstige herrie die dat ding maakt is trouwens ook niet normaal,had een paar keer het idee dat de duitse luchtmacht overkwam.
Leuke bijkomstigheid was dat we ook nog ff een Fire-blade met 160 pk om zijn oren reden.
Al met al was het een leuke dag,kan niet anders zeggen.
Grtz,Hanz06
-
Bas Aalbers
Dat is de kleine versie.indobesar schreef:Ff googlen...
Dat is idd een flinke turbo![]()
[img:580:435]http://www.turbofast.com.au/img/is300eng.JPG[/img]
Deze moet je hebben
[img:800:600]http://i42.photobucket.com/albums/e309/ ... G_2441.jpg[/img]
Klopt.Sander Spoolder schreef:hehe
gaaf ding die GTT, zal wel wat poen inzitten.
Maar eerlijk is eerlijk, als Hans hetzelfde geld uitgeeft om zijn Z06 motorisch te tunen is die GTT nergens meer natuurlijk
Maar eerlijk is eerlijk, als Leo evenveel poen uitgeeft aan de Impreza als dat die Z06 heeft gekost is die Z06 natuurlijk helemaal nergens meer. Met een ton aan motorische modificaties kom je een heel eind
Super prestatie Leo!
- Scooby Leo
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
-
OnlineErminio
- frank de jonge
-
Pascal
- Downforce Hans
Als je het vermogen pak weg meer dan 2x vergroot en je houd de zelfde versnellingsbak verhoudingen is het niet gek dat hij zo hard accelereert,stroomlijn of nietPascal schreef:Dat de sub zoveel lichter was,maakt bij de hogere snelheden niks meer uit;dan tellen alleen vermogen/cw-waarde/frontaal oppervlak en versnellingsbakverhoudingen,dat maakt de prestaties van Leo des te indrukwekkender,gezien de (relatief)slechte cw-waarde van een impreza!en 300 kilo lichter
-
Pascal
Tuurlijk helpen versnellingsbakverhoudingen een heel eind;echter luchtweerstand neemt niet kwadratisch maar tot de derde macht toe naarmate de snelheid toeneemt en is derhalve de grootste te overbruggen ''hindernis''
.
Maar de Z06 is een geweldige wagen hoor;doet geheel standaard al enorme prestaties icm een hoge top(al eens geprobeerd trouwens? ) en is samen met de ZR-1 de gaafste corvette imo.
Maar de Z06 is een geweldige wagen hoor;doet geheel standaard al enorme prestaties icm een hoge top(al eens geprobeerd trouwens? ) en is samen met de ZR-1 de gaafste corvette imo.
- duifjes.com
Dit zegt weer eens wat over een Sub....standaard is zo'n ding echt helemaal niets...
De laatste keer dat ik uit een Sub 2004 WRX stapte stonden de remmen in de fik, en was ik niet echt onder de indruk....ligt dit nu aan mij maar ik heb een anti-sub gevoel gecreerd de afgelopen jarne.
Met alle respect dit ding loopt teringjantje super!!!
De laatste keer dat ik uit een Sub 2004 WRX stapte stonden de remmen in de fik, en was ik niet echt onder de indruk....ligt dit nu aan mij maar ik heb een anti-sub gevoel gecreerd de afgelopen jarne.
Met alle respect dit ding loopt teringjantje super!!!