Robin schreef: 18 aug 2022, 07:22 Maar het zijn mede die rode accenten(wielen stickers) die het iets te gek maken. Dit is toch geen straatauto meer? Weet iemand hier het kleurenpalet?


De kleurstelling is juist goed voor een GT3 RS

Robin schreef: 18 aug 2022, 07:22 Maar het zijn mede die rode accenten(wielen stickers) die het iets te gek maken. Dit is toch geen straatauto meer? Weet iemand hier het kleurenpalet?
Pff ja zeg dat wel 335 brede banden en een berg downforce.. Maarja de ''oude'' zijn ook al verschrikkelijk snel, die laatste paar seconden doen het hem ook niet.JP schreef: 17 aug 2022, 17:53 Als deze ook in dezelfde grote aantallen tijdens Touristenfahrten aanwezig is, misschien nog met een Manthey-kitje….dan worden de verschillen onderling wel erg groot….
DRS op je Porsje….het moet niet gekker worden.
Wel echt een megagaaf ding! Toch als ik zoveel euro's budget zou hebben en willen uitgeven dan had ik toch echt wel iets genomen wat bij een tourrit ook nog leuk is. Of twee natuurlijkRobin schreef: 18 aug 2022, 07:22 Zwaar onder de indruk qua mech tech , en ik vind die uitsteeksels nog wel kunnen. Maar het zijn mede die rode accenten(wielen stickers) die het iets te gek maken. Dit is toch geen straatauto meer? Weet iemand hier het kleurenpalet?
Wit is altijd ok bij GT3 spul imho, ook al knalt dat zwart er dan uit. Anthraciet wielen en die stickers 'weg'.
Of zwart en zwanthraciet of metaalkleurige wielen? Maar dat maakt het zo'n testauto/prototype?
Iemand fotosjop?
>>>HIER<<< kun je los gaan.....Robin schreef: 18 aug 2022, 07:22 Zwaar onder de indruk qua mech tech , en ik vind die uitsteeksels nog wel kunnen. Maar het zijn mede die rode accenten(wielen stickers) die het iets te gek maken. Dit is toch geen straatauto meer? Weet iemand hier het kleurenpalet?
Wit is altijd ok bij GT3 spul imho, ook al knalt dat zwart er dan uit. Anthraciet wielen en die stickers 'weg'.
Of zwart en zwanthraciet of metaalkleurige wielen? Maar dat maakt het zo'n testauto/prototype?
Iemand fotosjop?
Een echte Cup heeft compleet andere running cost. Motor die elke 30 uur gereviseerd moet worden, seq. bak die max aantal uren kan draaien. Imho niet te vergelijken. En er blijft een grote markt voor trackday specials met kenteken.Mark 320iS schreef: 18 aug 2022, 08:51 Super gaaf, maar wat anderen ook al opmerken, wie gaat hiermee nog op straat rijden? En kun je dan niet beter meteen een echte GT3 auto kopen, dan heb je nog meer performance.
Hmm ook net zo betrouwbaar?Mark 320iS schreef: 18 aug 2022, 08:51 Super gaaf, maar wat anderen ook al opmerken, wie gaat hiermee nog op straat rijden? En kun je dan niet beter meteen een echte GT3 auto kopen, dan heb je nog meer performance.
Edit, zoiets dus: https://www.motorsportmarkt.de/inserat/ ... nzulassung
Ja, mits je je houdt aan de onderhoudsvoorschriften van Porsche. Zoals Tristan zegt zijn die van een heel andere orde.Jan Terwolde schreef: 18 aug 2022, 09:05Hmm ook net zo betrouwbaar?Mark 320iS schreef: 18 aug 2022, 08:51 Super gaaf, maar wat anderen ook al opmerken, wie gaat hiermee nog op straat rijden? En kun je dan niet beter meteen een echte GT3 auto kopen, dan heb je nog meer performance.
Edit, zoiets dus: https://www.motorsportmarkt.de/inserat/ ... nzulassung
Dank Jan. Mooi(er), maar ik vind dat carbon toch wel heel erg 'fout' (als in niet positief voor het oog)DFJEF schreef: 18 aug 2022, 08:47>>>HIER<<< kun je los gaan.....Robin schreef: 18 aug 2022, 07:22 Zwaar onder de indruk qua mech tech , en ik vind die uitsteeksels nog wel kunnen. Maar het zijn mede die rode accenten(wielen stickers) die het iets te gek maken. Dit is toch geen straatauto meer? Weet iemand hier het kleurenpalet?
Wit is altijd ok bij GT3 spul imho, ook al knalt dat zwart er dan uit. Anthraciet wielen en die stickers 'weg'.
Of zwart en zwanthraciet of metaalkleurige wielen? Maar dat maakt het zo'n testauto/prototype?
Iemand fotosjop?![]()
Vinkje gezet bij "Entfall seitlicher Dekorschriftzug "GT3 RS".![]()
![]()
Lekker een GT3 Touring dus, of wellicht een Speedster.BartMS schreef: 18 aug 2022, 11:22 Mocht ik zelf ooit genoeg geld hebben om zoeits te kopen zou ik denk ik voor een normale GT3 gaan omdat ik de meeste uurtjes toch niet op de ring doorbreng. Mooie bergpassen ergens rijden lijkt me dan mooier.
Omdat dit minder andere mensen nodig heeftZed240 schreef: 17 aug 2022, 19:38 Meeste lui met zo'n auto zullen het ding op een aanhanger rondrijden... Waarom dan niet gewoon een Cupauto kopen?
Meeste mensen die zo'n auto hebben kunnen geen deuk in een pakje boter sturen. Die hebben 'm voor de blits. Dat ze dan de trailer voor een trackday thuislaten spreekt in hun voordeel. EN niet kunnen sturen, EN moeilijk doen in de pits of op de parkeerplaats van het circuit met een trailer is TE.Zed240 schreef: 17 aug 2022, 19:38 Meeste lui met zo'n auto zullen het ding op een aanhanger rondrijden... Waarom dan niet gewoon een Cupauto kopen?
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... -de-3-ton/
De nieuwe Porsche 911 GT3 RS staat voor €325.200 in de Nederlandse configurator. Voor dat bedrag krijg je een plankharde 911 GT3 RS met een 525 pk sterke 4.0 zescilinder boxermotor, een turboloze machine die z'n vermogen via een PDK-automaat naar de achterwielen stuurt.
(...)
Voor de basisprijs van €325.200 is de 911 GT3 RS wit, zwart, Indisch rood of Racinggeel gespoten. Voor een meerprijs van €3.770 kun je kiezen uit kleuren als Haaiblauw, Arcticgrijs en Pythongroen. Zit er ook op dat kleurenpalet niets naar je gading tussen? Breng dan €14.827 mee naar het Porsche Centrum. Voor dat bedrag is de 911 GT3 RS namelijk in elke denkbare kleur uit te voeren. 20- en 21-inch grote gesmede aluminium wielen zijn standaard en lichtgewicht magnesium wielen zijn zonder meerprijs beschikbaar. Liever speciale lichtgewicht aluminium wielen? Kan ook, maar dan moet je wel op een meerprijs van een kleine 3 mille rekenen.
Het Weissach-pakket bevat een heleboel. Zo worden de stabilisatorstangen voor en achter en een deel van de achteras verruild voor met koolstofvezel versterkte kunststof exemplaren en is er op onder meer de voorklep, het dak, de zijspiegels en op delen van de achtervleugel koolstofvezel zichtbaar. Het pakket kost €33.613 zonder rolkooi. Wil je een uit met koolstofvezel versterkte kunststof vervaardigde rolkooi in het Weissach-pakket? Kan ook, maar dan moet je wel €38.425 naar Porsche overmaken.
Oftewel dezelfde auto in Duitsland inclusief mijn vakantiehuis is goedkoperJP schreef: 18 aug 2022, 12:17https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... -de-3-ton/
De nieuwe Porsche 911 GT3 RS staat voor €325.200 in de Nederlandse configurator. Voor dat bedrag krijg je een plankharde 911 GT3 RS met een 525 pk sterke 4.0 zescilinder boxermotor, een turboloze machine die z'n vermogen via een PDK-automaat naar de achterwielen stuurt.
(...)
Voor de basisprijs van €325.200 is de 911 GT3 RS wit, zwart, Indisch rood of Racinggeel gespoten. Voor een meerprijs van €3.770 kun je kiezen uit kleuren als Haaiblauw, Arcticgrijs en Pythongroen. Zit er ook op dat kleurenpalet niets naar je gading tussen? Breng dan €14.827 mee naar het Porsche Centrum. Voor dat bedrag is de 911 GT3 RS namelijk in elke denkbare kleur uit te voeren. 20- en 21-inch grote gesmede aluminium wielen zijn standaard en lichtgewicht magnesium wielen zijn zonder meerprijs beschikbaar. Liever speciale lichtgewicht aluminium wielen? Kan ook, maar dan moet je wel op een meerprijs van een kleine 3 mille rekenen.
Het Weissach-pakket bevat een heleboel. Zo worden de stabilisatorstangen voor en achter en een deel van de achteras verruild voor met koolstofvezel versterkte kunststof exemplaren en is er op onder meer de voorklep, het dak, de zijspiegels en op delen van de achtervleugel koolstofvezel zichtbaar. Het pakket kost €33.613 zonder rolkooi. Wil je een uit met koolstofvezel versterkte kunststof vervaardigde rolkooi in het Weissach-pakket? Kan ook, maar dan moet je wel €38.425 naar Porsche overmaken.
![]()
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten