Klaar met de zandbak?Twist schreef: 15 aug 2022, 13:39Inmiddels is de Spyder onderweg in de container naar Rotterdam...e30touring1990 schreef: 04 jan 2021, 20:39 lekker hoor! gefelimoet genieten worden met dat blok achter de stoel
Iemand als eens een 718 Spyder in NL gezien??
Regen?Twist schreef: 15 aug 2022, 22:43 Zeker ! Weer terug naar ons kikkerlandje, lekker regen en veel groen. En wat meer bochten![]()
Gisteravond 10mm in 30min hier
Zeker wel. Staat er al bijna een jaar eentje in de garageIemand als eens een 718 Spyder in NL gezien??
Geldt dat niet voor bijna elke jonge auto momenteelsitechris schreef: 16 aug 2022, 15:07 Ja, 718 (ook de standaard modelletjes) schrijven gewoon nauwelijks af. Je betaal nu voor een 2017 model met 60k op de teller gewoon nog 68k. Dat betaalde je 3 jaar terug ook.
Hmm kan mij voorstellen dat het niet echt leuk is om voor belastingfraude gepakt te worden..mark323ti schreef: 16 aug 2022, 22:05 Bizar die nieuwprijs stijging in NL.
Je kan beter een garages box met adres in Duitsland kopen. Dan lekker auto op Duits kenteken gaan rijden. Ken mensen die al jaren op een Belgisch kenteken rondrijden. Ruim 20 jaar….. Nooit problemen mee gehad. Pakkans erg laag. Zeker als het om een fun auto gaat die je niet dagelijks rijdt.
Welke voorwaarden kan je een auto op Belgisch kenteken krijgen?mark323ti schreef: 16 aug 2022, 22:05 Bizar die nieuwprijs stijging in NL.
Je kan beter een garages box met adres in Duitsland kopen. Dan lekker auto op Duits kenteken gaan rijden. Ken mensen die al jaren op een Belgisch kenteken rondrijden. Ruim 20 jaar….. Nooit problemen mee gehad. Pakkans erg laag. Zeker als het om een fun auto gaat die je niet dagelijks rijdt.
Je kunt er wel eens bijgenaaid worden.mark323ti schreef: 17 aug 2022, 15:27 Pakkans is extreem laag en de belastingdienst heeft wel andere prioriteiten. Het is ook nog eens heel lastig te bewijzen voor de belastingdienst. Je moet natuurlijk wel een andere auto op NL kenteken hebben. Voor het geval van omgekeerde bewijslast.
Je moet een beetje creatief zijn. Maar heel moeilijk is het allemaal niet. Maar ligt in mijn regio natuurlijk wat anders dan in de kop van Noord Holland. In het zuiden zie natuurlijk veel Belgische platen. Ook bijv Nederlanders werken in België. Hier valt het dus eigenlijk ook niet op.Kadett schreef: 17 aug 2022, 16:37Welke voorwaarden kan je een auto op Belgisch kenteken krijgen?mark323ti schreef: 16 aug 2022, 22:05 Bizar die nieuwprijs stijging in NL.
Gaat er ook nog een 992 GT3 RS in die garage komen Joost?Joost schreef: 16 aug 2022, 09:41Zeker wel. Staat er al bijna een jaar eentje in de garageIemand als eens een 718 Spyder in NL gezien??. Erg fijne auto.
Niet liever een 911? De Carrera T (met handbak, 991.2) is echt een heerlijk leuke rijders auto die op de nederlanse wegen leuk kan uitwringen. Zit volgensmij op dezelfde prijs als een 718 GTS 4.0Daan schreef: 10 nov 2022, 22:34 Wat een geld inderdaad.![]()
Iemand hier trouwens in het bezit van, of ervaring met de 718 Cayman GTS 4.0?
Ben de M2 al weer een jaar of twee kwijt, maar begin toch wel weer te kijken naar iets anders leuks in die categorie. De 4-pots 718’s trekken me overigens niet, ook al zijn het prima krachtige blokken.
Heb al eens in een instapper Cayman van de vorige generatie gereden. Beviel toen prima eigenlijk. Maar met een 718, en helemaal de 4.0 (wat een fractioneel gedowntunede GT4 motor is) heb ik nog geen ervaring. Ik heb nog geen negatieve review over dit model gezien overigens.
Daan…
Gebruikers op dit forum: ErikS, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 36 gasten