Dat zijn idd wel heerlijke momenten idd om open te rijden.Knot schreef: 12 aug 2022, 23:26 Vooral morgen avond als de zon onder is kan je nog lang open rijden de nacht in, vond ik altijd heerlijk die enkele avond dat het zo heet bleef.
Inderdaad, kom net thuis van een feestje, heerlijk het dakje eraf met 22 graden. Beter is het niet als in het donker m, kapje eraf, heerlijk!Knot schreef: 12 aug 2022, 23:26 Vooral morgen avond als de zon onder is kan je nog lang open rijden de nacht in, vond ik altijd heerlijk die enkele avond dat het zo heet bleef.
En toen vergat je de @MParallel.Martijn_bmw schreef: 12 aug 2022, 21:36 Dank allemaal! Ga er morgen zeker van genieten, absoluut speciaal na mijn e30 alpina c1 altijd weer een alpina willen hebben. Nu 20jr later gaat het gebeuren
@Mark is idd wel even een gevalletje terug naar start maar je weet waar je aan begint hè bij een tweede
@Eric toch wel met kap eraf (denk ik)
Ja! Heerlijk, gisterennacht ook heerlijk gereden met het kapje eraf.Knot schreef: 12 aug 2022, 23:26 Vooral morgen avond als de zon onder is kan je nog lang open rijden de nacht in, vond ik altijd heerlijk die enkele avond dat het zo heet bleef.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten