JP schreef: 13 jul 2022, 19:14 Een Renault-rijder zou je sowieso al, door de pui, over de toonbank, door de wasstraat en de hot-wax trekken, zonder dat die op de rem gaat staan…..van de andere kant, als ze nat zijn branden ze minder snel…

JP schreef: 13 jul 2022, 19:14 Een Renault-rijder zou je sowieso al, door de pui, over de toonbank, door de wasstraat en de hot-wax trekken, zonder dat die op de rem gaat staan…..van de andere kant, als ze nat zijn branden ze minder snel…
Ik rijd Renault lulJP schreef: 13 jul 2022, 19:14 Een Renault-rijder zou je sowieso al, door de pui, over de toonbank, door de wasstraat en de hot-wax trekken, zonder dat die op de rem gaat staan…..van de andere kant, als ze nat zijn branden ze minder snel…
Wasstraat waar je doorheen getrokken word en dan je voorganger die de auto in z’n achteruit zet en over het trekkende blok heen rijd ook al eens gezien. Gelukkig stond ik nog te betalen en er niet al strak achter.Martijn_bmw schreef: 13 jul 2022, 19:05 Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt maar idd zit er op te wachten dat ik een keer achter zo’n idioot zit die dat doet …
Ik gebruik korrosol, gebruik dit ook voor m'n velgen (en uitlaat bijvoorbeeld). vind het fantastisch spul, stinkt niet zo als non-ferro en werkt net zo goed al dan niet beter in mijn ogen!
Mijn stappenplan was hier: Foamen, afspoelen, korrosol, in laten werken en op sommige plekken extra inwrijven, afspoelen, auto wassen met sop en handschoen, afspoelen en droog maken, motorkap 2 stappen polijsten (zat namelijk onder de kleine krasjes), auto in de was zetten.
Gewoon rijden gebeurt sowieso wel, zaterdag even een paar rondje ring uitproberen
Want het één sluit het ander natuurlijk uit!matthyssie schreef: 13 jul 2022, 15:49 Lekker boeiend, had hij maar geen auto moeten worden. Loop je dat hele teringding te poetsen; uren en uren werk om hem vervolgens SKEEEF!! door de strontbult te trekken. Mij niet gezien met dat gepoets.
Best leuk dat ploegje DF'ers die ik dan tegen ga komen in de auto-hel. Zijn tenminste de echte rijders.![]()
Ja best wat geloof ik, zelfs tweedehands gaan ze wel richting de 5K voor een setje!
Nope, maar een S55 klinkt nooit zo mooi als een S54. Door de 2 turbo's en de ongelijke uitlaatlengte klinkt het eigenlijk altijd een beetje als 2 3 cilinders aan elkaar (wat het dan ook is). Er zijn hier oplossingen voor, je hebt equal length midpipes en die maken het geluid wel een stuk beter, maar ik weet niet of ik daar m'n titanium akrapovic voor op wil geven.Bram schreef: 13 jul 2022, 19:37Ik rijd Renault lulJP schreef: 13 jul 2022, 19:14 Een Renault-rijder zou je sowieso al, door de pui, over de toonbank, door de wasstraat en de hot-wax trekken, zonder dat die op de rem gaat staan…..van de andere kant, als ze nat zijn branden ze minder snel…
Vette M3! Zijn er al soundclips beschikbaar?
Met EL klinkt het een beetje als een giulia Q vind ik..WillemBoer schreef: 14 jul 2022, 16:10 Vind het geluid van een EL niet bij de S55 passen, en ook al zie je het niet zitten, het ziet er niet uit als ie op de brug staat![]()
Het kenmerkende S55 geluid heeft wel wat icm de juiste uitlaat zoals in dit geval met een Akra bijv.
Weg met die burbles en klaar!
Ik moest bij deze reactie ineens terugdenken aan de tijd dat binnen de Alfa 156 liefhebbers de 'Unicorse' uitlaat met EL downpipes populair was.. Natuurlijk qua snelheid niet te vergelijken maar dat geluid!Emilio schreef: 14 jul 2022, 17:03Met EL klinkt het een beetje als een giulia Q vind ik..WillemBoer schreef: 14 jul 2022, 16:10 Vind het geluid van een EL niet bij de S55 passen, en ook al zie je het niet zitten, het ziet er niet uit als ie op de brug staat![]()
Het kenmerkende S55 geluid heeft wel wat icm de juiste uitlaat zoals in dit geval met een Akra bijv.
Weg met die burbles en klaar!
Ben ook niet mega enthousiast..
Deze jaJdBn schreef: 15 jul 2022, 09:07 Ik moest bij deze reactie ineens terugdenken aan de tijd dat binnen de Alfa 156 liefhebbers de 'Unicorse' uitlaat met EL downpipes populair was.. Natuurlijk qua snelheid niet te vergelijken maar dat geluid!Niet echt goede filmpjes meer van de vinden helaas en alle 156's zijn ondertussen ook wel weggerot..
![]()
Klopt, bovenstaand filmpje is van degene die die Wizards is gaan maken. Ik heb zelf ook een Wizard onder mijn GT.frankie schreef: 15 jul 2022, 09:14 Wizard had replica's van die dure Unicorse, die Unicorse had vrijwel niemand![]()
Zat er ook nog een beetje tempo in?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten