Nederland gaat naar de haaien
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Nederland gaat naar de haaien
Mss wel, JP, maar zou niet zo moeten zijn natuurlijk.
- JP
Vroeger......(shit, ik ben pas 43) kreeg je een uitdraaier van de leraar als je je aso gedroeg en als je thuis kwam, kreeg je ronde 2. Nu gaan de ouders de leraar het liefst te lijf, als beide ouders niet aan het werk zijn.... 

- Arthur
Daar heb je gelijk in 

- Martijn_bmw
Eens!JP schreef: 11 jul 2022, 12:13 Vroeger......(shit, ik ben pas 43) kreeg je een uitdraaier van de leraar als je je aso gedroeg en als je thuis kwam, kreeg je ronde 2. Nu gaan de ouders de leraar het liefst te lijf, als beide ouders niet aan het werk zijn....![]()
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
24/7 verhaal halen via de whatsapp is de norm toch?JP schreef: 11 jul 2022, 12:13 Vroeger......(shit, ik ben pas 43) kreeg je een uitdraaier van de leraar als je je aso gedroeg en als je thuis kwam, kreeg je ronde 2. Nu gaan de ouders de leraar het liefst te lijf, als beide ouders niet aan het werk zijn....![]()
-
- Auto: Dikke Bmw
Ook meegemaakt: leerling havo 4 meldt zich keer op keer ziek tijdens belangrijk toetsmomenten met ondertekend briefje van arts. Toevallig zijn beide ouders arts 
- JP
Al denken de scholen ook vaak in 24/7. Als kinderen na 2200u in Magister of Smartschool opeens extra huiswerk krijgen of horen dat de volgende dag de enkele lessen uitvallen (soms hele dag opeens) Ik weet niet hoelaat andere kinderen in de leeftijd 13-17 naar bed gaan ?
Ook dat laat zien dat er toch een tekort aan leraren is, want ook die kunnen ziek worden, maar inval is er dus niet.
Ook dat laat zien dat er toch een tekort aan leraren is, want ook die kunnen ziek worden, maar inval is er dus niet.
- Arthur
Zelfs als de ouders geen arts zijn gebeurt dat in VWO-4, hoor ik van m’n dochter. Ouders die gewoon bellen en hun dochter hand boven het hoofd houden. En als ze dan inhaalt dan is de toets ‘moeilijker’ en klimmen ze in de telefoon en vervolgens mag dochterlief de originele toets doen… etc,etcCrookie schreef: 11 jul 2022, 13:43 Ook meegemaakt: leerling havo 4 meldt zich keer op keer ziek tijdens belangrijk toetsmomenten met ondertekend briefje van arts. Toevallig zijn beide ouders arts![]()

- Mark 320iS
Hmm goeie tips allemaal, moet ik onthouden voor als die van ons over een jaar of 5 naar de middelbare school gaanArthur schreef: 11 jul 2022, 13:50Zelfs als de ouders geen arts zijn gebeurt dat in VWO-4, hoor ik van m’n dochter. Ouders die gewoon bellen en hun dochter hand boven het hoofd houden. En als ze dan inhaalt dan is de toets ‘moeilijker’ en klimmen ze in de telefoon en vervolgens mag dochterlief de originele toets doen… etc,etcCrookie schreef: 11 jul 2022, 13:43 Ook meegemaakt: leerling havo 4 meldt zich keer op keer ziek tijdens belangrijk toetsmomenten met ondertekend briefje van arts. Toevallig zijn beide ouders arts![]()
![]()

-
- Auto: Dikke Bmw
Oh ja, als onderwijzend personeel kan je daar een behoorlijke taak aan hebben. De driehoeksverhouding tussen LL, school en ouder is inmiddels vrij interpreteerbaar en met name de inspraak van ouder en leerling.Arthur schreef: 11 jul 2022, 13:50Zelfs als de ouders geen arts zijn gebeurt dat in VWO-4, hoor ik van m’n dochter. Ouders die gewoon bellen en hun dochter hand boven het hoofd houden. En als ze dan inhaalt dan is de toets ‘moeilijker’ en klimmen ze in de telefoon en vervolgens mag dochterlief de originele toets doen… etc,etcCrookie schreef: 11 jul 2022, 13:43 Ook meegemaakt: leerling havo 4 meldt zich keer op keer ziek tijdens belangrijk toetsmomenten met ondertekend briefje van arts. Toevallig zijn beide ouders arts![]()
![]()
Mijn ervaring is dat management aandringt op oplossingen wat lijdt tot maatwerk met privileges. Kortom, er is altijd wel een uitzondering mogelijk.
- JP
Oplossingen voor problemen die er niet zijn....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Geweldig figuur ook, die Tisjeboy Jay. Paar weken terug bij een voorstelling van hem geweest in Zwolle.
Weet de huidige totale clownwereld goed belachelijk te maken. 

- Philipoo
Verschrikkelijk figuur, "tisjeboy jay", heb weinig mensen van wie ik zoveel jeuk krijg als deze ontzettende droeftoeter. Ja hij zal vast het een en ander zeggen waar waarheid in zit, maar er komt verder zoveel onzin uit.. Kan er niet naar kijken!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat heb ik bij het merendeel van de DF'ers op dit forumPhilipoo schreef: 12 jul 2022, 09:22 Verschrikkelijk figuur, "tisjeboy jay", heb weinig mensen van wie ik zoveel jeuk krijg als deze ontzettende droeftoeter. Ja hij zal vast het een en ander zeggen waar waarheid in zit, maar er komt verder zoveel onzin uit.. Kan er niet naar kijken!

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
YepBram schreef: 12 jul 2022, 09:24Dat heb ik bij het merendeel van de DF'ers op dit forumPhilipoo schreef: 12 jul 2022, 09:22 Verschrikkelijk figuur, "tisjeboy jay", heb weinig mensen van wie ik zoveel jeuk krijg als deze ontzettende droeftoeter. Ja hij zal vast het een en ander zeggen waar waarheid in zit, maar er komt verder zoveel onzin uit.. Kan er niet naar kijken!![]()

- Martijn_bmw
Bram schreef: 12 jul 2022, 09:24Dat heb ik bij het merendeel van de DF'ers op dit forumPhilipoo schreef: 12 jul 2022, 09:22 Verschrikkelijk figuur, "tisjeboy jay", heb weinig mensen van wie ik zoveel jeuk krijg als deze ontzettende droeftoeter. Ja hij zal vast het een en ander zeggen waar waarheid in zit, maar er komt verder zoveel onzin uit.. Kan er niet naar kijken!![]()

- JP
Het ging me niet om de persoon Jay (krijg er ook wel eens jeuk van) maar het ging me meer om de voodschap en het gendergezeik. Een kind moet op vroege leeftijd best al wat beslissingen nemen, maar om ze ook nog straks te gaan belasten met gender zodat ze daar ook nog over gaan twijfelen ?
Je hebt auto’s met fwd en met rwd. Zit je niet lekker in je vel, koop je een awd maar we gaan toch ook niet een links of rechtsaangedreven auto bouwen ?
Je hebt auto’s met fwd en met rwd. Zit je niet lekker in je vel, koop je een awd maar we gaan toch ook niet een links of rechtsaangedreven auto bouwen ?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik vind het vervelend dat je het auto's noemt, voertuig zou minder pijnlijk en aanstootgevend zijn.
- frankie
Sja, wat ik niet begrijp, het gaat allemaal over inclusiviteit, volgens mij betekent dat allemaal samen. Waarom gaan we daar dan speciale scholen, speciale prides, speciale café's, speciale evenement etc. voor optuigen? Dat lijkt me nogal exclusief.
- Arthur
Tja, daar gaat ‘t al hè, je begrijpt het niet. De 1e stap is het begrijpen 

- frankie
- Philipoo
Een zijspan heeft lwd aandrijving..Richardt. schreef: 12 jul 2022, 11:32 Ik vind het vervelend dat je het auto's noemt, voertuig zou minder pijnlijk en aanstootgevend zijn.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wie had dat verwacht:-)
https://nos.nl/artikel/2436515-belastin ... genaffaire
Immuniteit....mmmm....
https://nos.nl/artikel/2436515-belastin ... genaffaire
Immuniteit....mmmm....
-
Sorry, maar dat is niet woke genoeg.Richardt. schreef: 12 jul 2022, 11:32 Ik vind het vervelend dat je het auto's noemt, voertuig zou minder pijnlijk en aanstootgevend zijn.
Vervoersmiddel is echt onbevooroordeeld.
Een voertuig daarmee impliceer je dat het om voer gaat en tevens om tuig.........
Onacceptabel.
- JP
Tuig wat zich vervoert….ev-rijders dus……Gijzert schreef: 13 jul 2022, 11:56Sorry, maar dat is niet woke genoeg.Richardt. schreef: 12 jul 2022, 11:32 Ik vind het vervelend dat je het auto's noemt, voertuig zou minder pijnlijk en aanstootgevend zijn.
Vervoersmiddel is echt onbevooroordeeld.
Een voertuig daarmee impliceer je dat het om voer gaat en tevens om tuig.........
Onacceptabel.