dit is...
-
dit is...
Ook maar even voorstellen dan. De naam is Allen en in het dagelijks leven speel ik voor broer van ene Tommy hier op het forum.
In m'n vrije dagen rommel ik graag met een bmw e36 316i. Niet de snelste maar inmiddels heeft deze een nokkenas-, gaskleppen- en chipkuurtje gehad bij dBilas. Vanaf de start blijft het nog wat behelpen maar eenmaal rijdend (en in de juiste versnellingen) is het goed te doen. Op de middellange termijn staat er een 1.8 onderblok in de planning en een alpha N wordt nog overwogen omdat de lmm mij te krap lijkt.
Verder moet de wagen op niet zichtbare plaatsen maar eens van wat gewicht (dempingsmateriaal) worden ontdaan.
In m'n vrije dagen rommel ik graag met een bmw e36 316i. Niet de snelste maar inmiddels heeft deze een nokkenas-, gaskleppen- en chipkuurtje gehad bij dBilas. Vanaf de start blijft het nog wat behelpen maar eenmaal rijdend (en in de juiste versnellingen) is het goed te doen. Op de middellange termijn staat er een 1.8 onderblok in de planning en een alpha N wordt nog overwogen omdat de lmm mij te krap lijkt.
Verder moet de wagen op niet zichtbare plaatsen maar eens van wat gewicht (dempingsmateriaal) worden ontdaan.
- Joy
- Downforce Dennis
- Tommy
Ik moet nog steeds de DBilas letters er weer afpulken en er gewoon weer 316i op plakken. De letters liggen al klaar 
@Rico, is die diarreebruinpaarse 316i die ik ook nog heb misbruikt
Alleen nu niet meer in wieldop editie
Verder is die Allen nog chinees ook!! Hij heeft toevallig ook een broertje die Tommy heet 

@Rico, is die diarreebruinpaarse 316i die ik ook nog heb misbruikt

Alleen nu niet meer in wieldop editie

-