https://www.ivn.nl/modderdag
Tja, wat is dan gevaarlijk ?Luco schreef: 24 okt 2019, 20:24 Ja ik rij dagelijks minimaal twee keer over die kruising en is echt een gevaarlijk punt, rijden er allemaal veel te hard.
Gedeeltelijk mee eens, het is een doorgaande weg waarbij nu ineens de kleinere landweggetjes voorrang hebben terwijl het een voorrangsweg was, natuurlijk hoor je de regels te kennen, daarnaast is het helemaal open en kijk je imho dus vaak te ver weg en dan in combinatie met de zon die in deze tijd stukken lager staat is het heel makkelijk om een ander over het hoofd te zien en krijg je dit soort situaties, het is daar zeker niet de eerste keer.Eric H schreef: 25 okt 2019, 07:00Tja, wat is dan gevaarlijk ?Luco schreef: 24 okt 2019, 20:24 Ja ik rij dagelijks minimaal twee keer over die kruising en is echt een gevaarlijk punt, rijden er allemaal veel te hard.
De kruising of de, excusez le mot, mongolen achter het stuur![]()
Ik noem dit gewoon natuurlijke selectie.
Als je te dom bent om wegomstandigheden naar waarde in te schatten verdien je het ook om te verongelukken.
Het enige jammere is dan weer wel dat dat soort figuren meestal anderen meenemen in hun eindeloze domheid.
Ok, dus ongeluk is veroorzaakt omdat deze mensen te hard reden?Luco schreef: 24 okt 2019, 20:24 Ja ik rij dagelijks minimaal twee keer over die kruising en is echt een gevaarlijk punt, rijden er allemaal veel te hard.
Gezien hoever de ene auto op het weiland lag, denk ik van wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten