Ik ben Timo, 21 jaar oud en ben in het dagelijks leven metaalbewerker/werkvoorbereider/technisch tekenaar. Altijd al liefde gehad voor auto's maar geen budget gehad om een auto te kopen omdat alles in de motorcross ging.
Vorig jaar zomer vakantie zou ik op vakantie gaan met mijn broertje en kon ik de auto van mijn moeder waar ik toen elke dag in reed niet gebruiken dus toch besloten om zelf iets goedkoops te kopen alleen voor de vakantie. Dit moest een lichtgewicht auto worden die wel een beetje voorruit wilde voor een hele lage prijs.

De auto reed eigenlijk wel fijn en de vaste lasten waren niet te hoog dus toch besloten om de auto te houden na de vakantie. Nu heb ik hem bijna een jaar en is er het een en ander een gebeurd. (binnenkort een project topic).
Omdat ik sinds eind vorig jaar een nieuwe baan heb en de auto heel de week stil staat en ik alleen voor de DF in de auto reed besloten om het iets extremer aan te pakken en meteen mijn eerste trackday te boeken voor komende zaterdag op Meppen.
Tot op het circuit.