Prachtige wagens! Al vind ik persoonlijk de Etron nog wat toffer. Dat is echter puur op uiterlijk gebaseerd en niet op ervaring.
E-tron GT is dan op zich wel een mooi alternatief als het daar om te doen is. Collega rijdt er ook eentje...Martijn_bmw schreef: 21 jun 2022, 09:43Misschien is een MB EQE iets voor je in die hoek indien Porsche te opzichtig is voor zakelijk gebruik.zegmaarboris schreef: 21 jun 2022, 09:41Gaaf ding, maar helaas bevestiging van de reden om niet een proefrit met Taycan te maken, denk dat het in NL nog steeds niet kan om met een Porsche aan te komen in zakelijke context.D. Peters schreef: 20 jun 2022, 20:11 Wat ook opvalt, is dat het hier een opvallende auto is. Veel mensen die nog eens omkijken.
Ik heb hem gezien bij de introductie, is wel een gave auto met ook een fatsoenlijke range.
Eens die GT is mooier maar net wat je zegt ook opvallender vandaar mijn idee om de EQE aan te dragen. Ongeveer zelfde segment en niet zo “in your face”Joop schreef: 21 jun 2022, 10:33E-tron GT is dan op zich wel een mooi alternatief als het daar om te doen is. Collega rijdt er ook eentje...Martijn_bmw schreef: 21 jun 2022, 09:43Misschien is een MB EQE iets voor je in die hoek indien Porsche te opzichtig is voor zakelijk gebruik.zegmaarboris schreef: 21 jun 2022, 09:41
Gaaf ding, maar helaas bevestiging van de reden om niet een proefrit met Taycan te maken, denk dat het in NL nog steeds niet kan om met een Porsche aan te komen in zakelijke context.
Ik heb hem gezien bij de introductie, is wel een gave auto met ook een fatsoenlijke range.
...al is die auto ook al best in-your-face. Dan is een Taycan wellicht toch ingetogener. Helaas is de gemiddelde Nederlander nog steeds niet klaar voor een Porsche in het straatbeeld (qua afgunst enzo...).
De EQE is een heerlijke auto, maar wel 100% gericht op comfort. Er zit echt geen enkele vorm van sportiviteit in die auto. De Taycan heb ik niet gereden, maar het lijkt me wel een behoorlijk andere auto qua rijden.Martijn_bmw schreef: 21 jun 2022, 10:44Eens die GT is mooier maar net wat je zegt ook opvallender vandaar mijn idee om de EQE aan te dragen. Ongeveer zelfde segment en niet zo “in your face”Joop schreef: 21 jun 2022, 10:33E-tron GT is dan op zich wel een mooi alternatief als het daar om te doen is. Collega rijdt er ook eentje...Martijn_bmw schreef: 21 jun 2022, 09:43
Misschien is een MB EQE iets voor je in die hoek indien Porsche te opzichtig is voor zakelijk gebruik.
...al is die auto ook al best in-your-face. Dan is een Taycan wellicht toch ingetogener. Helaas is de gemiddelde Nederlander nog steeds niet klaar voor een Porsche in het straatbeeld (qua afgunst enzo...).
In 010 lijkt de Taycan wel de nieuwe Opel Astra. Niet normaal hoeveel je die hier ziet.Joop schreef: 21 jun 2022, 10:33E-tron GT is dan op zich wel een mooi alternatief als het daar om te doen is. Collega rijdt er ook eentje...Martijn_bmw schreef: 21 jun 2022, 09:43Misschien is een MB EQE iets voor je in die hoek indien Porsche te opzichtig is voor zakelijk gebruik.zegmaarboris schreef: 21 jun 2022, 09:41
Gaaf ding, maar helaas bevestiging van de reden om niet een proefrit met Taycan te maken, denk dat het in NL nog steeds niet kan om met een Porsche aan te komen in zakelijke context.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], jessedehaan, KoenM, TurboClouseau en 13 gasten