Knot schreef: 25 jun 2022, 00:51 Hier net even een dipje naar 24.5C maar ik heb m weer op nivo gebracht met saucijzenbroodjes![]()

Wel gewacht op nachtstroom met de oven hè om tegen lage kWh kosten te verwarmen

Knot schreef: 25 jun 2022, 00:51 Hier net even een dipje naar 24.5C maar ik heb m weer op nivo gebracht met saucijzenbroodjes![]()
Die airco heeft een temperatuurinstellingKadett schreef: 25 jun 2022, 08:13 Hier gelukkig weer 20-21 binnen. Alles boven 24 graden op slaapkamer gaat er een ventilator aan. Vind ik persoonlijk lekkerder dan in een koude kamer stappen dmv airco.
Èn collega’s (klimaatbeheersing)Knot schreef: 25 jun 2022, 17:52 Bejaarden klagen altijd over de temperatuur, het is nooit goed. Bij mij is alles prima, ik ga pas wat doen als het onder de 15 of boven de 30 is. Laat de natuur het lekker regelen![]()
Wat is de luchtvochtigheid ? Wij zitten nu op 25.6 graden en 60% nattigheid, maar voelt niet warm.Arthur schreef: 24 jun 2022, 10:41 Het lijken de benzineprijzen welHier 21,4 in de kamer, zonder hulpmiddelen, gisteren overdag 22 ongeveer.
Duidelijk !
Helga van Leur luidt noodklok over ongezonde zomerhitte
https://www.televizier.nl/sterren/helga ... zomerhitte?"Zelf al moeite met ademhalen"
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 9 gasten