Ja, moet wel eerlijk zeggen met 225 bandjes met 2mm profiel, dot2016 en beetje uitgedroogd
Ik dacht op 1.23 nu gaan we even een 3e versnelling drift zienStefanW schreef: 01 jun 2022, 09:40 Afgelopen zaterdag regende het sinds lange tijd weer in het weekend, dus gelijk de auto gepakt. Ik had nog niet in de regen gereden met de Pirelli P Zero Nero GT achterbanden. Prima band in de regen.
Uitlaat klinkt iets luider doordat de isolatie nog steeds uit de kofferbak is vanwege de waterlekkage.
Dit was idd ook wel wat ik dacht. Ik zou er een beetje mee uit kijken op YTyorick schreef: 02 jun 2022, 13:41 Het ziet eruit alsof de 130 heel eerlijk stuurt. Hij klinkt ook lekker zeg!
Wil absoluut geen slapende honden wakker maken, maar tegenwoordig hoor je wel vaak dat beelden gedeeld op de socials tegen je gebruikt kunnen worden. Bijv. die motorrijders op de a16 vorig jaar en meer recent een groepje motorrijders in Vlaardingen.
Dat zien wij zo, en ik ben het met je eens dit is totaal anders en volkomen gecontroleerd.TLRS schreef: 02 jun 2022, 22:30 Gaat dat over het losgeslagen volk die volle polle door het verkeer vlogen met hun motoren? Vergelijken met dit keurig gecontroleerd spelen op grote afstand van elke verkeersdeelnemer?
![]()
De gemiddelde pet in jouw regio misschien wel. Hier zijn ze doorgaans best cool.Martijn_bmw schreef: 03 jun 2022, 06:10 Dat zien wij zo, en ik ben het met je eens dit is totaal anders en volkomen gecontroleerd.
Toch denk ik dat de gemiddelde blauwe pet en rechter er anders over denkt![]()
Vraag me alleen af of je net zoveel lol hebt met een nieuwe auto die je omgerekend voor hetzelfde geld hebt staan. Stefan past de auto tevens aan voor een specifiek doel (driften met de BMW, Ring met de Rallye). Onderaan de streep blijft het altijd appels met peren vergelijken, in dit geval.Arthur schreef: 27 aug 2022, 11:47 Dan valt het afschrijven van een nieuwere auto in de garantie wel mee eigenlijk![]()
Dat hangt er vanaf. Maar idd, appels met peren. Wilde alleen ff de kosten accentuerenGodspeed schreef: 27 aug 2022, 11:58Vraag me alleen af of je net zoveel lol hebt met een nieuwe auto die je omgerekend voor hetzelfde geld hebt staan. Stefan past de auto tevens aan voor een specifiek doel (driften met de BMW, Ring met de Rallye). Onderaan de streep blijft het altijd appels met peren vergelijken, in dit geval.Arthur schreef: 27 aug 2022, 11:47 Dan valt het afschrijven van een nieuwere auto in de garantie wel mee eigenlijk![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Rogerb en 5 gasten