De volgende wordt nog veel zwaarder blijkbaar

EN double wishbones vóór op de 992GT3(wat een MX5 bijvoorbeeld gewoon rondom heeft)tomgtr schreef: 09 jun 2022, 10:22 Echt bizar hoe gewichten omhoog knallen op moment. Cayman GT4RS zit maar paar kilo van GT3 en dit zit ook niet ver van M3/4 toch. Hou je alleen de korere wielbasis over wat je leuk of niet leuk vindt. (Of de positie van motor)
Volgens mij heb jij niks te klagen over met deze verzameling auto's oud worden, toch?Andre schreef: 09 jun 2022, 10:39 Ik heb een g86 van 1270kg in bestelling die heb ik liever.
Komt er niks leuks meer word ik er oud mee en koop ik niks nieuws meer.
Stel die vraag hier even. Interessant.matthyssie schreef: 09 jun 2022, 11:01
Vraag me af hoevaak je moet doortrekken om zoveel poen door de plee te kunnen spoelen.
matthyssie schreef: 09 jun 2022, 11:01 Lol dat moet je in Nederland doen. Én voor 25k genaaid worden door je dealer én voor 40k genaaid worden door de BPM.![]()
![]()
![]()
Vraag me af hoevaak je moet doortrekken om zoveel poen door de plee te kunnen spoelen.
Lijkt me een best leuk ding!Andre schreef: 09 jun 2022, 10:33
Wil je echt een 6 cilinder dan is denk ik de nieuwe supra met handbak voor de rijliefhebber de betere keuze. Is ook 1500kg maar wel een mooie korte wielbasis.
Jup!WillemBoer schreef: 12 jun 2022, 22:27 Die M performance troep eraf en het is best een leuke auto om te zien…
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... schnitzer/Naar verwachting krijgt de nieuwe M2 een vermogen van zo'n 450 pk. De huidige M240i Coupé heeft een 374 pk sterke 3.0 zes-in-lijn onder de kap liggen, dus daar zit nog een aardige ruimte tussen. AC Schnitzer vult dat gat op en tilt het vermogen van de M240i met een stukje software naar 420 pk en 600 Nm koppel, wat neerkomt op een vermogenswinst van 46 pk en 100 Nm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten