Wat leuk voor jullie. Niet verwacht! Dikke knuffel van mij.

Zonder gekheid:
Feli beide (en partners etc)
Wat leuk voor jullie. Niet verwacht! Dikke knuffel van mij.
Knot schreef: 10 jun 2022, 10:49 Trouwen is ouderwets, een betaalbare porsche is ook ouderwets.... dan maar een 2e kind![]()
Moet daarom geen Porsche zijn, kan nog afwijken naar een ander merk/model.Knot schreef: 10 jun 2022, 10:49 Trouwen is ouderwets, een betaalbare porsche is ook ouderwets.... dan maar een 2e kind![]()
Heb er nog 2 beschikbaar. Weinig geleden, erg zuinig met water, leven vooral op deo, ranja en wifi, eventueel inruilen Porsche is te bespreken..
Zal het doorgeven, ben zelf niet in de markt voor kinderen.
De Zed mag hier wel blijven van de misses... Maar alles op een rij zettend vind ik het wel zo praktisch om voor iets sportiefs maar met meer volume te gaan. Dan is de auto van de misses ter grootte van de 1-serie HB wellicht net wat te krapjes...Thomasss schreef: 10 jun 2022, 09:38 Jij doet het beter dan ik, bij mij moet de hobbyauto namelijk de deur uit om die redenvan harte!
Het is dat ik nu een lease heb als daily en dus de centen in de hobby auto kunnen.Joop schreef: 10 jun 2022, 16:09De Zed mag hier wel blijven van de misses... Maar alles op een rij zettend vind ik het wel zo praktisch om voor iets sportiefs maar met meer volume te gaan. Dan is de auto van de misses ter grootte van de 1-serie HB wellicht net wat te krapjes...Thomasss schreef: 10 jun 2022, 09:38 Jij doet het beter dan ik, bij mij moet de hobbyauto namelijk de deur uit om die redenvan harte!
Herkenbaar wbt vaatwasser inruimenKnot schreef: 10 jun 2022, 19:44 Ik doe liever zelf de afwas/vaatwasser en wassen/opvouwen, dan weet ik dat het 100% efficiënt gebeurt![]()
Zeker, het geduld wordt beloond straks lekker rijdenJeroen E21 schreef: 10 jun 2022, 23:04 Gefeliciteerd Martijn. Nog even geduld, weet je iig ook zeker dat het autootje goed is. En dan kan het genieten beginnen! Ik ben momenteel in Italië met de RS, elke dag een smile van oor tot oor!
Eh, dat laatste zit er even niet meer in voorlopig. Maar blijf dromenMartijn_bmw schreef: 11 jun 2022, 08:02Zeker, het geduld wordt beloond straks lekker rijdenJeroen E21 schreef: 10 jun 2022, 23:04 Gefeliciteerd Martijn. Nog even geduld, weet je iig ook zeker dat het autootje goed is. En dan kan het genieten beginnen! Ik ben momenteel in Italië met de RS, elke dag een smile van oor tot oor!afgelopen maand was het toch alleen maar regen dus in die zin ook niks gemist
Vorig jaar was ik in Italië met de Z en dat is idd elke dag genieten, daar zijn die auto’s echt voor gebouwd. Dakje open, zonnetje erbij en over slingerende B wegen hele routes maken![]()
Haha klopt vakanties met de Z is verleden tijd. Daarom juist afgelopen jaar nog een keer gedaantomgtr schreef: 11 jun 2022, 08:43Eh, dat laatste zit er even niet meer in voorlopig. Maar blijf dromenMartijn_bmw schreef: 11 jun 2022, 08:02Zeker, het geduld wordt beloond straks lekker rijdenJeroen E21 schreef: 10 jun 2022, 23:04 Gefeliciteerd Martijn. Nog even geduld, weet je iig ook zeker dat het autootje goed is. En dan kan het genieten beginnen! Ik ben momenteel in Italië met de RS, elke dag een smile van oor tot oor!afgelopen maand was het toch alleen maar regen dus in die zin ook niks gemist
Vorig jaar was ik in Italië met de Z en dat is idd elke dag genieten, daar zijn die auto’s echt voor gebouwd. Dakje open, zonnetje erbij en over slingerende B wegen hele routes maken![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Fabian, Google [Bot] en 18 gasten