Alpina heeft de diffusor een kleurtje gegeven. Oogt wel beter denk ik t.o.v. de M-sport variant van BMW zelf...:

Alleen gebruiken ze kennelijk wel het BMW gedeelte van het grootste/bovenste deel van de achterbumper. Inplaats van de absurde creatie van BMW zelf is dit een stuk fraaier.Arthur schreef: 25 mei 2022, 18:10 Maar een Alpina is toch niet gebaseerd op een M-sport, dus sowieso andere diffusor?
Bij dit model 3-serie hebben ze die wel als vertrekpunt gepakt voor de carrosseriedelen in tegenstelling tot voorgaande modelreeksen.Arthur schreef: 25 mei 2022, 18:10 Maar een Alpina is toch niet gebaseerd op een M-sport, dus sowieso andere diffusor?
Vandaag nog.Fedmas schreef: 25 mei 2022, 18:16 Fraai! Iemand hier al eens gereden met een 320e? kan daar weinig tot geen info over vinden hoe dat rijdt. 330e is leuker, maar ook weer 4-5k duurder, het is een keer klaar.
Ja, rijdt prima. Wat mij positief opviel: snel genoeg voor dagelijks gebruik, extreem stil (geluidsarm) en fijne audio met DAB.Fedmas schreef: 25 mei 2022, 18:16 Fraai! Iemand hier al eens gereden met een 320e? kan daar weinig tot geen info over vinden hoe dat rijdt.
Top, dank!Berrie schreef: 26 mei 2022, 01:10Ja, rijdt prima. Wat mij positief opviel: snel genoeg voor dagelijks gebruik, extreem stil (geluidsarm) en fijne audio met DAB.Fedmas schreef: 25 mei 2022, 18:16 Fraai! Iemand hier al eens gereden met een 320e? kan daar weinig tot geen info over vinden hoe dat rijdt.
Daar zit het oplaadmatje voor de telefoon, 2 bekerhouders en een usb aansluiting.
Ik heb ook zo’n groot vak en idd dicht niet zo mooi maar in de praktijk altijd open als aflegvak voor je mobiel en andere dingen zoals sleutels etc.smiley schreef: 26 mei 2022, 10:10Daar zit het oplaadmatje voor de telefoon, 2 bekerhouders en een usb aansluiting.
Ben je iemand die alles wat nodig heeft cast naar het scherm, zal je klepje grotendeels dicht zitten.
In mijn geval gebruikte ik de usb en bekerhouders en stond ie eigenlijk altijd open.
Best bijzonder hè? Ben wel benieuwd of het een slechte photoshop is, of dat Alpina andere keuzes mag maken…
Ik weet van de reviews op YT wel dat het een zware auto is als de accu eenmaal leeg is, dan heb je een hoop kilo's te slepen met je 184pk.Fedmas schreef: 25 mei 2022, 18:16 Fraai! Iemand hier al eens gereden met een 320e? kan daar weinig tot geen info over vinden hoe dat rijdt. 330e is leuker, maar ook weer 4-5k duurder, het is een keer klaar.
Zo, dit is wel een dikke auto zeg!
Oeps…niet gezien. Gaan we daar verder.
Gebruikers op dit forum: Gus, Ti-Tourist (Erik), wjt en 35 gasten