Merci! Oh wat geinig, kan mij dat zo niet meer herinneren. Is ook al minstens 2 jaar geleden dan gok ik? Dat was die matgrijze 328i dan inderdaad, qua kas was dat 'n frikandel maar qua techniek nog een fris ding inderdaad! Diezelfde middag heeft 'ie mij alleen wel laten staan, de topmount brak af toen ik stapvoets over een drempel reed in een dorpje. Terwijl ik die dag met 200 km/u+ naar Lelystad was gereden, daarna met hoge snelheid naar de kop van Noord-Holland gereden ben en daana ook weer met 200 km/u+ terug naar Friesland gereden benJlijp schreef: 05 jun 2022, 11:28 Zo jij hebt een lange adem, mooi project zo.
Net alles even doorgelezen, volgens mij heb ik jou nog gesproken bij driftsport, toen had je de mat zwarte net gekocht. Mooie was dat die beter leek dan de blauwe huur "pareltjes".
Best een klein wereldje![]()
Engeltje op je schouder!Eeuwe schreef: 06 jun 2022, 11:52Merci! Oh wat geinig, kan mij dat zo niet meer herinneren. Is ook al minstens 2 jaar geleden dan gok ik? Dat was die matgrijze 328i dan inderdaad, qua kas was dat 'n frikandel maar qua techniek nog een fris ding inderdaad! Diezelfde middag heeft 'ie mij alleen wel laten staan, de topmount brak af toen ik stapvoets over een drempel reed in een dorpje. Terwijl ik die dag met 200 km/u+ naar Lelystad was gereden, daarna met hoge snelheid naar de kop van Noord-Holland gereden ben en daana ook weer met 200 km/u+ terug naar Friesland gereden benJlijp schreef: 05 jun 2022, 11:28 Zo jij hebt een lange adem, mooi project zo.
Net alles even doorgelezen, volgens mij heb ik jou nog gesproken bij driftsport, toen had je de mat zwarte net gekocht. Mooie was dat die beter leek dan de blauwe huur "pareltjes".
![]()
Haha een wonder dat dat goed gegaan is idd! Zelf ooit met een e36 m3: driftdag gedaan, flink doorrijden naar huis en vervolgens bij de afrit nog 1x een driftje en subframe uitgescheurd. Zodanig dat mijn achterwiel flink naar voor en achter kon bewegen en vastliep op de kas...Eeuwe schreef: 06 jun 2022, 11:52Merci! Oh wat geinig, kan mij dat zo niet meer herinneren. Is ook al minstens 2 jaar geleden dan gok ik? Dat was die matgrijze 328i dan inderdaad, qua kas was dat 'n frikandel maar qua techniek nog een fris ding inderdaad! Diezelfde middag heeft 'ie mij alleen wel laten staan, de topmount brak af toen ik stapvoets over een drempel reed in een dorpje. Terwijl ik die dag met 200 km/u+ naar Lelystad was gereden, daarna met hoge snelheid naar de kop van Noord-Holland gereden ben en daana ook weer met 200 km/u+ terug naar Friesland gereden benJlijp schreef: 05 jun 2022, 11:28 Zo jij hebt een lange adem, mooi project zo.
![]()
Ben ik van op de hoogte, alhoewel het altijd beter iets dan niets doet natuurlijk. Een BBK staat voor in de toekomst wel op de planning vandaar ik het nu meegenomen heb.Bert ///M3 schreef: 17 jul 2022, 16:54 Die ram air ducts doen op originele schijven niet zo heel veel omdat de inlaat als het ware aan de buitenkant zit. Bij veel aftermarket BBK's zoals die van AP racing heb je ze aan de binnenkant zitten en dan heb je ineens wel koelslangen nodig.
Ben mijn referentiekader na drie jaar stilstand wel wat kwijtNiels schreef: 17 jul 2022, 23:37 Goed bezig nog steeds. Ik zou eerst eens rijden met ET20 op de vooras want dat gaat heel anders sturen dan de originele maten (voordat je wielkasten om gaat rollen..)
Vind ze ook wel wat hebben. Mooi van lelijkheid ofzo. Oprecht jammer dat ze zo'n lage ET waarde hebben..
Gevonden! MerciCrookie schreef: 11 sep 2022, 19:50 Die plaatjes kun je nieuw kaufen @ ekris webshop
Heb je ook een 323ti er bij?![]()
Gebruikers op dit forum: Andry, Berry1000RR, Google [Bot], Joost H., Marc Sierra, zuidnl en 14 gasten