- 3D25A949-BEE2-4A56-ACD7-70C0D0BF03F5.jpeg (122.98 KiB) 3867 keer bekeken

Is het zo saai op de camping ?
Loodzware daily’s die er niet meer uit zien? Ik zou even bij andere merken kijken. Ben zelf totaal geen Audi fan, maar als gewone van A naar B vervoersmiddel vind ik die wel een stuk mooier dan de nieuwe BMW‘s.Andre schreef: 29 mei 2022, 23:54 Jammer dat het merk nagenoeg niks interessants meer nieuw heeft voor de fun kilometers.
Voor daily kan je er nog wel terecht. Echter bij sommige types moet je ze met de ogen dicht kopen.
Ik vind momenteel van “de grote Duitse drie” ook Audi de mooiste modellen maken.Eeuwe schreef: 01 jun 2022, 06:47Loodzware daily’s die er niet meer uit zien? Ik zou even bij andere merken kijken. Ben zelf totaal geen Audi fan, maar als gewone van A naar B vervoersmiddel vind ik die wel een stuk mooier dan de nieuwe BMW‘s.Andre schreef: 29 mei 2022, 23:54 Jammer dat het merk nagenoeg niks interessants meer nieuw heeft voor de fun kilometers.
Voor daily kan je er nog wel terecht. Echter bij sommige types moet je ze met de ogen dicht kopen.
Vind Mercedes-Benz ook mooi hoor, maar daar zie ik bijna nooit ‘n kaaskop in rijden (ja, zelfs in Noord-NL)Martijn_bmw schreef: 01 jun 2022, 07:24Ik vind momenteel van “de grote Duitse drie” ook Audi de mooiste modellen maken.Eeuwe schreef: 01 jun 2022, 06:47Loodzware daily’s die er niet meer uit zien? Ik zou even bij andere merken kijken. Ben zelf totaal geen Audi fan, maar als gewone van A naar B vervoersmiddel vind ik die wel een stuk mooier dan de nieuwe BMW‘s.Andre schreef: 29 mei 2022, 23:54 Jammer dat het merk nagenoeg niks interessants meer nieuw heeft voor de fun kilometers.
Moet zeggen zo'n CLA coupe met AMG pakket vind ik behoorlijk fraai. Misschien wordt het eens tijd dat kaaskoppen die eens gaan aanschaffen om weer wat balans aan te brengen in die demografie.Eeuwe schreef: 01 jun 2022, 07:31...
Vind Mercedes-Benz ook mooi hoor, maar daar zie ik bijna nooit ‘n kaaskop in rijden (ja, zelfs in Noord-NL)![]()
Is idd een mooie verschijningMParallel schreef: 01 jun 2022, 11:34Moet zeggen zo'n CLA coupe met AMG pakket vind ik behoorlijk fraai. Misschien wordt het eens tijd dat kaaskoppen die eens gaan aanschaffen om weer wat balans aan te brengen in die demografie.Eeuwe schreef: 01 jun 2022, 07:31...
Vind Mercedes-Benz ook mooi hoor, maar daar zie ik bijna nooit ‘n kaaskop in rijden (ja, zelfs in Noord-NL)![]()
Dat is idd het nadeel… maar dat is eigenlijk tegenwoordig met elke beetje moderne ///M, AMG of RSmatthyssie schreef: 01 jun 2022, 11:57 Maar met uitstek de CLA Coupé wordt niet bereden door kaaskoppen.![]()
![]()
Daarom dus mijn oproep aan kaaskoppen om die massaal aan te gaan schaffen.matthyssie schreef: 01 jun 2022, 11:57 Maar met uitstek de CLA Coupé wordt niet bereden door kaaskoppen.![]()
![]()
Probeer dan eerst de toeter eens 15 a 20 seconden:)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten