Volle polle
- Stéphane
Volle polle
Iedere dag, meerdere keren per dag zelfs zie ik nu ik de laatste dagen wat meer thuis ben, komt er hier een zilvergrijze C6 Corvette volle polle voorbij rijden. Vaak al van afstand aangekondigd door een zwaar hamerende V8 met daarachter een aangepast uitlaatsysteem. Volgens mij moet wokaa dat ding ook wel eens voorbij zien of horen komen, want hij rijdt meestal zijn kant op.
Best indrukwekkend, maar van de andere kant ook redelijk aso als je nagaat dat het hier midden in de stad is. Zal eens kijken of ik het eens kan filmen, je kunt er op wachten namelijk.
[img:400:266]http://www.corvetteclub.org.uk/images/u ... s/c6_1.jpg[/img]
Best indrukwekkend, maar van de andere kant ook redelijk aso als je nagaat dat het hier midden in de stad is. Zal eens kijken of ik het eens kan filmen, je kunt er op wachten namelijk.
[img:400:266]http://www.corvetteclub.org.uk/images/u ... s/c6_1.jpg[/img]
- Jan Visser
- Brava
Meestal zit er een bepaalde marge tussen stilstaan en te hard rijden. Deze marge is in de bebouwde kom kleiner dan daarbuiten en op de snelweg. Als je deze marge overschrijdt dan zou dat door sommige mensen als "aso" opgevat kunnen worden.Jan Visser schreef:Ik snap niet wat er aso aan is.Een auto is er om in te rijden en niet om stil te staan vind ik.
Dit doet dus niets af aan het ontegenzeggelijke feit dat auto's gemaakt zijn om in te rijden.
- Knot
- Stéphane
Re: Volle polle
Nee, een zilvergrijze, Knot. Is bij nader inzien ook een C5 trouwens. Die van jouw foto is inderdaad wel een C6.Stéphane schreef:.... komt er hier een zilvergrijze C6 Corvette volle polle voorbij rijden. ...
- Peter Tunissen
Ghehe, hier rijdt ook zo'n Koos de Kamper in een zilvergrijze C5 of C6 (Tom, wat is het?) met verchroomde velgen.
Open uitlaat erop en ook vaak volle polle door de stad, hoort zeker bij het type auto.
Zo'n ding zet toch nog serieuze stappen, paar keer met de Impreza erachter gehangen -> operatie kansloos.
Moet hem nog eens met de e30 tegen komen, zal leuker zijn. 8)
Open uitlaat erop en ook vaak volle polle door de stad, hoort zeker bij het type auto.
Zo'n ding zet toch nog serieuze stappen, paar keer met de Impreza erachter gehangen -> operatie kansloos.
Moet hem nog eens met de e30 tegen komen, zal leuker zijn. 8)
-
Wat het precies is weet ik niet, boeit me ook niet. Ik weet wel dat ik vorige week nog rechtop in bed zat toen ie met 100+ volgas voorbij kwam rossen. (ik woon in de stad, beetje onnodig om daar zo hard te rijden).
Ik weet wel dat het sinds vorige week ineens afgelopen is met die crap, lekker rustig s´avonds.
@ Brava, de levensvorm achter het stuur waarover Peter en ik het hebben valt onder de noemer oerboleet. Geen idee hoe dat bij de "buurtgenoot" Stéphane is.
Ik weet wel dat het sinds vorige week ineens afgelopen is met die crap, lekker rustig s´avonds.

@ Brava, de levensvorm achter het stuur waarover Peter en ik het hebben valt onder de noemer oerboleet. Geen idee hoe dat bij de "buurtgenoot" Stéphane is.
- Brava
- Elmar
- Jan Visser
- RVV
Stephane@lasergun.nl
:-):-)

-
- Dennis Cavallino
Tot nu toe kan ik die Corvette nog net voorblijven op het Hofplein, dus ik snap niet waar jullie moeilijk over doen :!: :twisted:
Ik heb die auto nog niet gezien of gehoord. Wel een hele brute zilvergrijze Mustang, maar die rijdt heel normaal. Echt een prachtige bak is dat. Zilvergrijs is alleen zo standaard, dat is dan wel weer 'jammer'.
@Stéphane: Nog steeds joh? Tering, wat zeggen de artsen?

Ik heb die auto nog niet gezien of gehoord. Wel een hele brute zilvergrijze Mustang, maar die rijdt heel normaal. Echt een prachtige bak is dat. Zilvergrijs is alleen zo standaard, dat is dan wel weer 'jammer'.
@Stéphane: Nog steeds joh? Tering, wat zeggen de artsen?

- Stéphane
@Cav: Fysio adviseert met name gewoon rustig aan doen. Het gaat er om dat de nekspieren rust krijgen om te kunnen herstellen. Voor het kapsel van mijn nekwervel geldt hetzelfde.Dennis Cavallino schreef:@Stéphane: Nog steeds joh? Tering, wat zeggen de artsen?
1,5-2 uur in de auto heen en weer en dan een hele dag aan het werk is (helaas) nog niet te doen. Ben momenteel op het werk bezig met een aantal zaken die onder redelijk wat tijdsdruk staan, dus dan werkt ook niet bevorderend als je het rustig aan moet doen. Vandaar nu even een weekje of 1,5 nog thuis blijven.