In ander nieuws, de eerste 'betrouwbare' verbruikscijfers van de LPGCX zijn binnen; 1:28,3
Komt neer op ~4,5ct/km, best te doen

Paar keer een vlot iemand op de motor voor me gehad en die trokken echt hele stukken zwarte lijnen over de baan, was toen ook wel warm, maar het is mij al eens vaker opgevallen. (overigens ook wel eens iemand met vaart zonderPhilipoo schreef: 23 mei 2022, 09:29 Gisteren op de S1000 op en neer naar de ring geweest. Dat is toch een flink stuk op de brommer! Ook blijkt dat die best flink gaat zuipen als je constant 200+ rijdt.. In Duitsland ook nog eventjes gekeken of de toerenteller inderdaad blijft klimmen als die 299 aangeeft, dat gebeurt.
Een vriend filmde me terwijl we van adenau de heuvel op richting de baan stuurden, nou blijkt dat mijn motor bij vol uit accelereren de bocht uit gewoon zwarte strepen trekt.. Hoe normaal is dat? Ik heb er S22's op zitten en het voelt niet als gripverlies als ik rijd!
Baan was dicht voor motoren, dus dit was nog op de openbare weg! verbaasde mij toch wel!Kasteel schreef: 23 mei 2022, 10:29Paar keer een vlot iemand op de motor voor me gehad en die trokken echt hele stukken zwarte lijnen over de baan, was toen ook wel warm, maar het is mij al eens vaker opgevallen. (overigens ook wel eens iemand met vaart zonderPhilipoo schreef: 23 mei 2022, 09:29 Gisteren op de S1000 op en neer naar de ring geweest. Dat is toch een flink stuk op de brommer! Ook blijkt dat die best flink gaat zuipen als je constant 200+ rijdt.. In Duitsland ook nog eventjes gekeken of de toerenteller inderdaad blijft klimmen als die 299 aangeeft, dat gebeurt.
Een vriend filmde me terwijl we van adenau de heuvel op richting de baan stuurden, nou blijkt dat mijn motor bij vol uit accelereren de bocht uit gewoon zwarte strepen trekt.. Hoe normaal is dat? Ik heb er S22's op zitten en het voelt niet als gripverlies als ik rijd!)
Flitsmeister geeft 298 aan. Vond 't ook wel welletjes bij die snelheden hoor, m'n nekspieren zijn niet sterk genoeg danTLRS schreef: 23 mei 2022, 11:12 Staat vast iets van op internet. Bij 300 ‘slipt’ je achterband een paar % als ik me niet vergis. Sommige motoren bepalen hun snelheid aan de hand van het achterwiel en kunnen zo meer aangeven dan de werkelijke snelheid.
Mijn normaliter ook niet, maar vond het voor een keer wel leuk! Ging samen met 2 vrienden die in een gt3rs zaten dus was ook wel leuk oprijden zoKnot schreef: 23 mei 2022, 09:37 Die multi stage tractiecontrole helpt daar ook wel bij natuurlijk.
Zo'n eind snelweg trekt mij dus echt niet, vreselijk. En alles binnendoor krijg je een hoop stoplichten en andere ellende.
Die F4
Nope, rechterhand op het stuurgewicht en dan lekker cruisenKasteel schreef: 23 mei 2022, 12:56 Heeft jou S1000RR cc? Had tijdje terug een S1000R mee met cc, dat maakte de snelwegstukken wel zo veel prettiger (zal wel not done zijn bij de puristen)
De snelheidssensor zit in de versnellingsbak gemonteerd bedoel je denk ik. Een R1 heeft dat volgens mij ook. Zet je dan een groter tandwiel achter zoals een kennis van me gedaan heeft op Assen dan haal je wel hele hoge snelheden. Op Assen ging hij op sommige stukken harder dan de MotoGP. Bij mijn Superduke zit hij op het voorwiel en kan het voorkomen dat wanneer je vol in twee op zijn achterwiel rijd je km teller 15 aangeeft. Dat heb je met een gearbox pick-up dan weer niet.... Dat je achterwiel slipt bij 300 kan ik me niet voorstellen.....TLRS schreef: 23 mei 2022, 11:12 Staat vast iets van op internet. Bij 300 ‘slipt’ je achterband een paar % als ik me niet vergis. Sommige motoren bepalen hun snelheid aan de hand van het achterwiel en kunnen zo meer aangeven dan de werkelijke snelheid.
Uitgaande as idd.. Kan zo snel geen info vinden over die slip. Meen erover gelezen te hebben in een blad. Wil er 1tje 0-300mph binnen 1 mijl kunnen rijden. Mocht ik het weer tegen komen dan zal ik het posten.Downforce Hans schreef: 24 mei 2022, 21:36 De snelheidssensor zit in de versnellingsbak gemonteerd bedoel je denk ik. Een R1 heeft dat volgens mij ook. Zet je dan een groter tandwiel achter zoals een kennis van me gedaan heeft op Assen dan haal je wel hele hoge snelheden. Op Assen ging hij op sommige stukken harder dan de MotoGP. Bij mijn Superduke zit hij op het voorwiel en kan het voorkomen dat wanneer je vol in twee op zijn achterwiel rijd je km teller 15 aangeeft. Dat heb je met een gearbox pick-up dan weer niet.... Dat je achterwiel slipt bij 300 kan ik me niet voorstellen.....
Was ervan overtuigd dat microslip een ding was, maar kan er niets over vindenDownforce Hans schreef: 24 mei 2022, 21:36 De snelheidssensor zit in de versnellingsbak gemonteerd bedoel je denk ik. Een R1 heeft dat volgens mij ook. Zet je dan een groter tandwiel achter zoals een kennis van me gedaan heeft op Assen dan haal je wel hele hoge snelheden. Op Assen ging hij op sommige stukken harder dan de MotoGP. Bij mijn Superduke zit hij op het voorwiel en kan het voorkomen dat wanneer je vol in twee op zijn achterwiel rijd je km teller 15 aangeeft. Dat heb je met een gearbox pick-up dan weer niet.... Dat je achterwiel slipt bij 300 kan ik me niet voorstellen.....
Je bedoelt 0-300 neem ik aan, kan me niet indenken dat een Veyron 0-200 doet in 15 seconden?TLRS schreef: 25 mei 2022, 19:19 Tijdje terug deed ie er 11 seconde over van 0-200, voor de beeldvorming.. dat zou 4 seconde sneller zijn dan een Veyron.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten