Mocht Rusland Sweden en Finland aanvallen binnenkort, dan wil ik best een Zweudse schone opvangen.....we hebben een grote kelder en nog een slaapkamer over. Kan mijn vriendin kiezen waar zíj slaapt......

Mocht Rusland Sweden en Finland aanvallen binnenkort, dan wil ik best een Zweudse schone opvangen.....we hebben een grote kelder en nog een slaapkamer over. Kan mijn vriendin kiezen waar zíj slaapt......
In mijn beleving is de tijdspanne van 10 dagen wat kort om vrouw en kinderen uit huis te flikkeren, maar wellicht ben ik hierin wat ouderwets
Hij is 29, zij 22. Daar kunnen nog heel wat broertjes en zusjes vandaan komen.JP schreef: 25 mei 2022, 14:28 Als je je relatie beëindigt dan is dan meteen je kinderen laten stikken ? Met die Ukrainse kun je nog een nu-kan-het-net-nog broertje of zusje maken
Ik doe niet aan vakantiesMartijn_bmw schreef: 17 feb 2023, 12:27 Op de totale kosten die een werknemer kost zijn die paar cent meer of minder w-w vergoeding pinuts.
Zal een werkgever dus niet uitmaken of je van ver of dichtbij komt.
verder is die 19 cent niet aftrekbaar voor werkgever maar gewoon kosten
overigens zal het gemiddeld zo'n 2.500km per maand zijn denk ik ( 65*2*5*47/12 )
Martijn M schreef: 17 feb 2023, 12:30 3k km per maand met een GTI zal toch 1 kannetje olie extra per maand zijn![]()
Ja ik had al vroegere tijden gevraagd maar dat was ondenkbaar. Om 0800u over de A2 is zelfkastijding.....HarryC schreef: 17 feb 2023, 12:31 Maakt voor een werkgever niet veel uit, bij een hogere functie. Is ingecalculeerd. Misschien verplichten ze je zelfs wel een lease auto te nemen.
Maar dagdienst icm 65 kilometers enkele reis zou ik zelf nog wel even over nadenken. Ik heb hetzelfde ooit gedaan maar na anderhalf jaar helemaal stront ziek van file en reistijd.
Eens! Klein sommetje:Gijzert schreef: 17 feb 2023, 12:49 65 enkele reis dan moet je aardig wat extra onderhoud en brandstofkosten rekenen.
Vergis je niet hoeveel je er dan op vooruit moet gaan wil het financieel interessant zijn.
Bedankt. Hier was ik te lui en incapabel voor.Martijn_bmw schreef: 17 feb 2023, 12:55Eens! Klein sommetje:Gijzert schreef: 17 feb 2023, 12:49 65 enkele reis dan moet je aardig wat extra onderhoud en brandstofkosten rekenen.
Vergis je niet hoeveel je er dan op vooruit moet gaan wil het financieel interessant zijn.
Gemiddeld zo'n 2.500km per maand ( 65*2*5*47/12 ) > 30.000km pjr
Bij een niet al te gekke auto moet je toch al rekenen op all-in 35cnt per km aan totale kosten.
Dus w-w kost je dan 30.000km x 35cent = 10.500EUR per jaar -/- 30.000km x 19cent (indien je die krijgt is ook geen standaard gegeven) = netto nog zo'n 5.000EUR kosten per jaar uit eigen zak betalen.
Bij 40% loonschaal IB belasting betekend dat 8.300EUR bruto per jaar meer salaris nodig om het alleen al te compenseren t.o.v. geen reisafstand indien je loon wat hoger ligt bij 50% IB belasting betekend dat 10.000EUR bruto per jaar meer salaris nodig om het alleen al te compenseren t.o.v. geen reisafstand.