Hielke:

+1.Hielke schreef: 20 mei 2022, 17:41 Top van De Vries. Als ie in die snelle ronde op softs niet was geblokt, dan had ie bijna een seconde op Latifi gepakt. Magnifiek. Werd er zelfs wat emotioneel van.
En dan is Mercedes ook nog eens van dat gestuiter af en rijdt weer vooraan mee.
Een prachtig begin van het raceweekend.
+100Opa schreef: 21 mei 2022, 11:22 Wegwezen met die Jack Russel en dat Mercedes....van mij mag Verstappen(hoe verrassend) wel weer kampioen worden en anders Leclerc.
![]()
Klopt. En dat zegt ook wat voor rijder Lewis eigenlijk is.Zed240 schreef: 21 mei 2022, 13:44 Nou middenmoot... Hij zet Hamilton dit jaar behoorlijk op z'n plaats.
Nope, doet het hier goed.KoenM schreef: 21 mei 2022, 16:06 Hebben meer mensen er last van dat F1 TV steeds vastloopt als je hem stream naar tv? Op mobiel loopt hij wel door.
Lapo Elkann
Ach, dat heb ik Michel Schumacher ook weleens zien doen en hoewel hij nooit mijn favoriet was kun je toch ook niet zeggen dat dat een middenmoot-coureur was.
Mee eens. Maar ik vond dit echt zo slordig/onoplettend/amateuristisch....Opa schreef: 21 mei 2022, 17:38Ach, dat heb ik Michel Schumacher ook weleens zien doen en hoewel hij nooit mijn favoriet was kun je toch ook niet zeggen dat dat een middenmoot-coureur was.![]()
En volgens mij zijn er wel meerdere hele goeie coureurs die weleens een foutje hebben gemaakt.![]()
Die vent moet een spuitje. Een rustgever bedoel ik, niet wat ie nu z'n aderen heeft ingejaagd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten