Rijdt eens door joh!
Hahahah
Yep, heel bijzondere plek. Een must see als je in de regio bent.Jan Terwolde schreef: ↑22 sep 2021, 09:21 Is de foto bij Vogelsang IP? Dat vond ik toch wel een mooie bezienswaardigheid!
V8 als laatste van de grote motoren voordat het onmogelijk gemaakt gaat worden door de overheid, vrees ik. Heerlijke motor. Klinkt ontzettend racy in een S80. Verder is het natuurlijk een ultieme opa auto maar je kan er wel wat van maken.Martijn_bmw schreef: ↑22 sep 2021, 10:42 Zonde dat de s80 net weg was voor de proefrit… wel gaaf ding met zo’n V8
En hopelijk valt de schade van je valpartij mee?
Volvo dreigt al jaren met het sluiten van filialen als ze niet meer gaan met de nieuwe standaard.
Zie je idd door het hele land en alle merken gebeuren.EmielS60 schreef: ↑29 nov 2021, 18:48Volvo dreigt al jaren met het sluiten van filialen als ze niet meer gaan met de nieuwe standaard.
In ons geval zou dat minimaal 7 ton kosten…verbouwen van de showroom (alles nieuw, plafond omlaag ipv omhoog..dat soort dingen), werkplaats (echt alles nieuw) en magazijn.
Nu voegen ze daad bij woord. En zelfs als we bij zouden zijn als filiaal dan is dat geen garantie dat we volgend jaar wel overleven….want we zitten in rayon Apeldoorn en in dat rayon zitten 3 dealerbedrijven (Zutphen/Apeldoorn/Deventer, 1 eigenaar) waar ze eigenlijk terug willen naar 1 grote dealer.
Lynk & co, polestar….als je de auto wilt ervaren in het echt dan mag je naar een experience centre.Streamline schreef: ↑29 nov 2021, 21:50 Zal vast wel een kern van waarheid in zitten, maar lijkt me toch dat je wil voelen en zien hoe het er in reallife uitziet.![]()
Volgens mij ligt het er ook een beetje aan hoe groot de mond en de afzet van de dealereigenaar is in welke mate er verbouwd wordt, in regio Amersfoort komen ze niet verder dan wat witte verf, tegels en wat nieuwe meubels...