Toen over wat meer prijzen gehad zoals de wegenbelasting en het aantal ambtenaren wat wij hebben en de ziektekostenverzekering etc.
Ze verklaren ons voor gek.
St.Pauli is wel leuk ja, met leuke tenten (alleen geen camping) .....tomgtr schreef: 13 mei 2022, 22:22 (...)Ik zou echt met alle liefde prima in Hamburg kunnen wonen. Prachtig en prima leven.
Lijkt mij heerlijk, even weg van de moderne gekte en geraas.Bram schreef: 13 mei 2022, 22:23 Dat dus. Heb er jaren gewoond en gewerkt, dikke pret op de autobahn gehad. Maar in de buitengebieden, net als in delen van België trouwens, lijkt het wel of de tijd stilgestaan heeft.
Lol Robin. Freiburg im Breisgau persoonlijk mooie stad maar vreselijke lui. Dit jaar nog een heel hoog opgelopen ruzie met een Duitser gehad daar. Evenals Beieren, ook van dat eigenwijze rotvolk.Robin schreef: 14 mei 2022, 07:59 Ex DDR( ben toendertijd in DDR geweest. Al die lui deugen niet, rotvolk)
Ik vond Freiburg geweldig, aardige mensen.Eeuwe schreef: 14 mei 2022, 08:04Lol Robin. Freiburg im Breisgau persoonlijk mooie stad maar vreselijke lui. Dit jaar nog een heel hoog opgelopen ruzie met een Duitser gehad daar. Evenals Beieren, ook van dat eigenwijze rotvolk.Robin schreef: 14 mei 2022, 07:59 Ex DDR( ben toendertijd in DDR geweest. Al die lui deugen niet, rotvolk)
Maar benieuwd naar je ervaring met DDR![]()
Hahah ik moet zeggen ik was altijd erg positief gestemd over Duitsland… maar inmiddels heb ik na 5 jr te werken onder het moederbedrijf Mercedes wel dezelfde ervaringen als jij op zakelijk gebied. Verschrikkelijk die heilige graal van policy’s en rangen en standen. Werkelijk alles moet over tig schijven, vastleggingen etc waardoor elke stap die je zet in vernieuwing verschrikkelijk lang duurt…Eeuwe schreef: 14 mei 2022, 07:57 Ouderwets kut land. Als ik rij door het land en 45 minuten aan het bellen ben heb ik al 10 keer terug moeten bellen omdat de verbinding weg viel. De mensen zijn verschrikkelijk. Ouderwetse verradersmentaliteit zit er echt nog in. Om mee te werken even verschrikkelijk, 0,0 flexibileiteit, echte dwangneuroten, protocollen zijn heilig. Niemand durft verantwoordelijkheid te nemen, voor een simpele vraag moeten ze wel zes verschillende chef's (holy grail ofzo) bijlangs. Totaal geen humor. Lelijke vrouwen. Op stap gaan is ook echt helemaal kut daar, totaal geen sfeer daar.
Ben er (te) vaak geweest, te veel meegemaakt, zo langzamerhand haat ik het land echt.
Enige uitzondering is Oost-Duitsland, voormalig DDR. Tijd heeft er stil gestaan maar wat een fijn stukje DE is dat zeg. En de mensen daar zijn ook zo vreselijk aardig. Berlijn is een prachtige stad met een heerlijke underground techno scene.
(Zo, dit lucht op)
Vooral die dik gedrukteRobin schreef: 14 mei 2022, 08:19 Blaupunkt, Grundig, Telefunken, Schmiedmann antennes op de Golfjes. Ik D& W katalog
Beethoven, Claudia Schiffer, Horst Tappert.
Mooi man.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten