Als ik de auto stationair laat lopen en de motor temp. laat oplopen tot 107 graden slaat jij nog niet aan.
Hoger laten oplopen leek mij ff niet verstandig omdat hij toch nog moet aanslaan bij ongv. 105 graden?
Wat mij vorig jaar al opviel is dat de klimaat control ook niet echt heel koud werd.
Ik dacht misschien moet ik hem gewoon laten bijvullen of heeft dat met elkaar te maken?
Nou heb ik gelezen hoe je kan meten als de fan. ok is.
Ik meet12.4 op de dikke rood/witte een de dikke bruine en zowel op de massa van de auto en de rood/witte draden.
Ook als de auto stationair loopt op de dunne zwarte draad en massa meet ik (0,3 v)
is dat andere blokje met dat stekkertje (rechts op de foto)een weerstand ofzo en hoe werkt die precies?
Ik na toch dat kastje en de koelsensor doormeten als die beiden ok zijn?
Iemand met de zelfde ervaring of een idee?
