Daarom doe je nu ook zo zuinig zekerKnot schreef: 06 mei 2022, 20:46 Recessie... 2008 tot 2012 had ik juist de e36 opgebouwd, veel trackdays, e39 m5, maandje naar Indonesië etc...

Daarom doe je nu ook zo zuinig zekerKnot schreef: 06 mei 2022, 20:46 Recessie... 2008 tot 2012 had ik juist de e36 opgebouwd, veel trackdays, e39 m5, maandje naar Indonesië etc...
De minima blijft de minima, zowel in recessie/crisis als in hoogconjunctuur opgaande lijn. Altijd de klos. MAAR die minima in Nederland wordt wel van alle kanten geholpen met toeslagen, subsidies en dergelijke. Kortom als de minima klaagt is dat 'gerechtvaardigd', maar die minima zou in andere landen totaal aan de bedelstaf zijn he....de gehele middenklasse is ook de klos(en dat is de grootste groep van misschien wel >10 miljoen mensen, wij dus) want die betaalt 'de crisis' (en 'wij' betalen ook vaak de minima)Arthur schreef: 07 mei 2022, 11:14 Ik benijd alleen de minima niet… Dan zit je volgens mij echt in de hoek waar de klappen vallen.
Idd lijkt geheel gepland. Dat we van het gas af moeten, dat dan de oorlog uitbreekt, een Jetten die de voorzet doet om een paar weken terug te verkondigen dat de verwarming in overheidsgebouwen lager gaat en afgelopen week zag ik al de spotjes van de Overheid dat ze adviseren (zoals alle overheidscommunitie op een kinderlijke toonSlowCo schreef: 07 mei 2022, 00:35 de EU wil een boycot op Russische olie en liefst ook van hun gas af
Eensch.Tom schreef: 07 mei 2022, 12:26Idd lijkt geheel gepland. Dat we van het gas af moeten, dat dan de oorlog uitbreekt, een Jetten die de voorzet doet om een paar weken terug te verkondigen dat de verwarming in overheidsgebouwen lager gaat en afgelopen week zag ik al de spotjes van de Overheid dat ze adviseren (zoals alle overheidscommunitie op een kinderlijke toonSlowCo schreef: 07 mei 2022, 00:35 de EU wil een boycot op Russische olie en liefst ook van hun gas af) de verwarming thuis ook lager te zetten.
De oorlog geplanned door ‘het Westen’ bedoel je? Dat zou ik wel wat vergezocht vinden. Van het gas af is al heel lang aan de orde. Dat we daarvoor een oorlog ontketenen, een oorlog gevoerd door Rusland, daar geloof ik niet in.Tom schreef: 07 mei 2022, 12:26Idd lijkt geheel gepland. Dat we van het gas af moeten, dat dan de oorlog uitbreekt, een Jetten die de voorzet doet om een paar weken terug te verkondigen dat de verwarming in overheidsgebouwen lager gaat en afgelopen week zag ik al de spotjes van de Overheid dat ze adviseren (zoals alle overheidscommunitie op een kinderlijke toonSlowCo schreef: 07 mei 2022, 00:35 de EU wil een boycot op Russische olie en liefst ook van hun gas af) de verwarming thuis ook lager te zetten.
Eens! Geloof ik ook niet in.Arthur schreef: 07 mei 2022, 12:45 Dat geloof ik graag. En er zullen vast oorlogen zijn geplanned voor het eea. Deze ook wss, maar niet door Nederland (Jetten) of het Westen om van het gas af te gaan. Dat gaat er niet in bij mij.
Martijn is vandaag heel lichamelijkSlowCo schreef: 07 mei 2022, 13:21voor sommigen zou een crisis goed zijn om hun "waist" wat te verminderen: https://en.wikipedia.org/wiki/Waist (me included
)
https://en.wikipedia.org/wiki/Never_Waste_a_Good_Crisis
Martijn_bmw schreef: 07 mei 2022, 13:17Robin schreef: 07 mei 2022, 12:01DIT las ik!Martijn_bmw schreef: 07 mei 2022, 08:11 Wat een gezeik over blote buik… valt toch allemaal wel meeis jaren mode geweest dat ik er ook zo bij liep…
![]()
Ik moet een bril verdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Beros, Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 16 gasten