2001 voor 24K
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... ak-dvd.htm
M3 A 40.113 16/06/2003 Carbonschwarz € 44.900,- AMSTELVEEN Details
M3 H 50.000 24/04/2003 Carbonschwarz € 46.950,- WAARDENBURG Details
M3 H 70.000 05/01/2005 Carbonschwarz € 57.950,- S HERTOGENBOSCH Details
Zo denk ik er ook over... Aangezien ik geen nieuwe wil kopen (enerzijds ontbreken de laatste knaken en anderzijds vind ik het zonde van het geld omdat ik hem niet zakelijk kan/wil rijden), zoek ik ook altijd een auto die een kilometerstand heeft die past bij mijn kilometrage per jaar (liever iets hoger); dan kan ik er ongeveer van uit gaan dat de auto op ongeveer dezelfde wijze gebruikt is als dat ik hem ga gebruiken.Dennis Schroyen schreef:ik snap die ophef over "hoge km-standen" niet. Ik heb veel liever een auto die 100000 km heeft in 4 jaar dan eentje met 20k in 4 jaar. Die met 100k heeft waarschijnlijk veel autostrade gelopen en is altijd en regelmatig op bedrijfstemperatuur geweest.
Als we het over "Fun" auto's hebben kunnen we ook altijd stellen dat die 20k km erg harde km's zijn geweest.
Bij de aankoop van mijn M3 (die wss in jullie ogen een torenhoge km stand heeft) heb ik het nog genoeg meegemaakt. Bij mij is ALTIJD onderhoudshistorie, staat van de wagen en vorige eigenaar belangrijker dan die km-stand. 't is niet meer dan een indicatie.
Heb er genoeg zien staan met 60k km en de 2de set remschijven...
Geef mij dan maar de mijne met 120k km waarbij de eerste set er nog onder zit...
Overlaatst nog een gozer met een 2004 SMG M3 falikant naar huis gereden. Ketel had minder dan de helft van mijn km's maar was zo gaar als wat...
daar sta je dan met je lage km-stand
Gebruikers op dit forum: Marcelvv en 7 gasten