Toch al weer langer geleden dan in mijn hoofd..

Exact wat ik ook denk, als het zo’n top coureur is waarom rijdt ie dan niet minimaal als eerste van zijn team de races uit …Frank_Sch schreef: 24 apr 2022, 17:03 Zo slecht kan die auto niet zijn als Russell er 4e mee kan worden. Hammie stelt zwaar teleur, zeker voor het predicaat goat.
+1. Russel gaat gehakt maken van Hamilton.
Gaat niet om de plek, gaat om race craft. Ongeacht welke auto, inclusief de GOAT merc, Bottas en inhalen houden niet van elkaar.Tom schreef: 24 apr 2022, 17:01 Gelul. Bottas op 5 met een Alfa is gewoon goed.
Hamilton was wel kansloos hoor, hele race niet voorbij Gasly kunnen.
Verder lekkere raceMooi dat Max weer wat punten inloopt.
seizoen na seizoen winnen en ff wil het niet en gelijk hebben over ''het veld ruimen''. Hier op DF vast wel een paar die het beter kunnen.Enrico schreef: 25 apr 2022, 11:08Gaat niet om de plek, gaat om race craft. Ongeacht welke auto, inclusief de GOAT merc, Bottas en inhalen houden niet van elkaar.Tom schreef: 24 apr 2022, 17:01 Gelul. Bottas op 5 met een Alfa is gewoon goed.
Russel is top talent om met de MB tank te doen wat hij zondag deed. MB zal zich af vragen om Toto en Lulu het veld moeten ruimen voor nieuw bloed. Las dat door de porpoising Russel wat issues heeft met zijn rug.
Ik ben vaak genoeg kritisch geweest op Bottas want ik vind het ook geen racer/inhaler, maar dat ie niet in slechts vier ronden van plek 5 naar 4 kon rijden met een Alfa ligt niet aan Bottas. Die auto blijft een auto uit het middenveld ondanks dat het Ferrari blok dit jaar heel goed is.Enrico schreef: 25 apr 2022, 11:08 Gaat niet om de plek, gaat om race craft. Ongeacht welke auto, inclusief de GOAT merc, Bottas en inhalen houden niet van elkaar.
Een paar maar ?Jan Terwolde schreef: 25 apr 2022, 11:15seizoen na seizoen winnen en ff wil het niet en gelijk hebben over ''het veld ruimen''. Hier op DF vast wel een paar die het beter kunnen.Enrico schreef: 25 apr 2022, 11:08Gaat niet om de plek, gaat om race craft. Ongeacht welke auto, inclusief de GOAT merc, Bottas en inhalen houden niet van elkaar.Tom schreef: 24 apr 2022, 17:01 Gelul. Bottas op 5 met een Alfa is gewoon goed.
Russel is top talent om met de MB tank te doen wat hij zondag deed. MB zal zich af vragen om Toto en Lulu het veld moeten ruimen voor nieuw bloed. Las dat door de porpoising Russel wat issues heeft met zijn rug.
Ergens verwacht ik toch dat Mercedes het lek nog boven krijgt. Het is zo'n merk zichzelf toch verplicht, kost wat kost. Doch nog 5 van deze races en ik zie Lewis dan wel nog halverwege dit seizoen afhaken. Corona of zo...... of Angela bezwangerd.Wel zal Hamilton vast zelf stoppen als het zo doorgaat aangezien nog een titel hem toch niet gaat worden.
Moet ie met deze kansloze auto in de middenmoot voor z'n teamgenoot (die zich nog moet bewijzen) finishen? Nee hoor, hij kan freewheelen wat ie wil totdat ze in de fabriek de aerodynamica voor elkaar hebben. Ik zeg gewoon de Red Bull goed bestuderen en het beste van die auto kopiëren en alles komt ergens in de zomer goed.SlowCo schreef: 25 apr 2022, 13:35 Het lijkt erop dat Ham een grotere mentale knauw gekregen heeft dan ik dacht. Vraag me af of hij daar weer vanaf komt en voor z'n veel onervarenere teamgenoot kan finishen.
Kijk, JP snapt het en vat en bondig samen.JP schreef: 25 apr 2022, 14:01 Het gaat je natuurlijk ook niet in je koude designerkleren zitten dat je vorige jaar bestolen bent geworden van het kampioenschap door een overijverige wedstrijdleider.
Voorgaande jaren kwam RBR ook niet goed uit de winterperiode, maar toch wist Max elke keer nog behoorlijk goede resultaten uit de auto te halen. En flink voor z'n teamgenoot te eindigen.Hielke schreef: 25 apr 2022, 13:46
Moet ie met deze kansloze auto in de middenmoot voor z'n teamgenoot (die zich nog moet bewijzen) finishen? Nee hoor, hij kan freewheelen wat ie wil totdat ze in de fabriek de aerodynamica voor elkaar hebben.
Niet als hijzelf de afgelopen jaren ook een middenmoter was geweest. Maar als "GOAT" met 7 wereldtitels en zo'n team achter zich, moet hij zich doodschamen dat hij niet ruim voor Russell (die pas de eerste paar wedstrijden voor Mercedes aan het rijden is in exact dezelfde "kansloze auto"...) uit rijdt!Hielke schreef: 25 apr 2022, 13:46 Moet ie met deze kansloze auto in de middenmoot voor z'n teamgenoot (die zich nog moet bewijzen) finishen? Nee hoor, hij kan freewheelen wat ie wil totdat ze in de fabriek de aerodynamica voor elkaar hebben.
Geen idee wie die Russel is maar Russell doet het erg goed...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast