Tissue & Ring weekend: de laatste info!

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Peter Tunissen

Tissue & Ring weekend: de laatste info!

Bericht door Peter Tunissen » 02 okt 2007, 23:00

Vrijdag verzamelen.
Het restaurant verwacht de diehards die er vrijdag bij het eten al bij zullen zijn rond 17:00. Het precieze adres van het resturant is Stationsstraat 26A - 6001CK - Weert.
Dit is schuin tegenover het station en de parkeerplaats (P&R) ligt dan weer naast het station, kan eigenlijk niet missen. :)

Route naar Weert.
Voor de niet-Tomtommers hieronder de makkelijkste route, ik neem aan dat iedereen vanuit de richting van Eindhoven komt? Volg dan gewoon de A2 tot de afslag Weert-Noord (afslag 38 ), let op de mooie rechts-links combinatie die de wegenbouwers met het DF-hart op de juist plaats daar voor jullie neergelegd hebben, rechtsaf kan netjes met +/- 130 op de teller, linksaf knijpt en begint met 100 al interessant te worden, vluchtstrook meenemen verhoogt deze snelheden aanzienlijk, echter schrijver dezes is niet aansprakelijk voor mislukte pogingen deze snelheden te evenaren dan wel te verbeteren. :lol: ;)
Op het einde van de afrit ga je dan rechtsaf, de weg volgen tot aan een grote rotonde (let op: het laatste stuk gaat van 100 naar 70km/u en is een geliefde laser-plaats).
Op de grote rotonde rechtdoor, daarna op de kleine rotonde ook weer rechtdoor en bij de stoplichten, juist ja, rechtdoor, de stadsbrug over.
Dan deze weg blijven volgen tot je na een kilometer of anderhalf een hele korte uitvoegstrook rechts van de weg tegen komt, daar ga je rechtsaf (net voor een drempel, als je dus een drempel tegen komt ben je net te ver door gereden en kun je het beste even keren).
Aan het einde van die weg (na +/- 400 meter) zie je de parkeerplaats al liggen, dan moet je nog even naar rechts en meteen daarna kun je linksaf de parkeerplaats op. Dit is betaald parkeren, maar wel afgesloten en met camera's bewaakt, dus ideaal omdat je vanuit het restaurant geen zicht op je auto kunt hebben. Wil je van daaruit naar het restaurant dan moet je terug lopen richting het station en dan tegenover het station de straat in, dan is het restaurant de derde of vierde zaak aan je linkerkant.
Maar als het goed is ben ik er dit keer ook eens op tijd en kunnen we met de hele groep die kant op dus. :)

Adres in Singen.
Voor de TomTommers en mensen die later naar Singen rijden, het adres daar is: Schaffhauser Straße 58 - D-78224 - Singen.

Eten in Singen zaterdag.
Dat kan helaas vanwege ziekte van de eigenaresse van het hotel niet doorgaan. Is wel jammer dat ik dat pas sinds vandaag weet, maar het geeft ons wel meer flexibiliteit, dus dat is altijd handig. Autosalon Singen is op zaterdag tot 15:30 open, maar als iedereen het al eerder gezien heeft zouden we dus ook eerder naar de Ring kunnen gaan omdat we niet vast zitten aan Singen voor het avondeten, dat kan nu ook ergens op de weg naar de Ring of bij de Ring, dat regelen we wel in onderling overleg.

Mensen die er zaterdag bijkomen.
Die kunnen zich wanneer het hun uitkomt op zaterdag melden bij het Ringhaus, adres: Hauptstrasse 1 - D-53520 - Nürburg.
Gewoon even 'driving fun' of 'Tunissen' noemen en je krijgt al de sleutel van je kamer, ook als de rest van de groep er nog niet is.

Slapen in de Eifel.
Daar is helaas wat mis gegaan in de communicatie (had ik nou vroeger toch maar opgelet bij Duits op school :(), waardoor aan de andere kant van de lijn niet duidelijk doorgekomen was dat we met zo'n grote groep zouden komen.
In tegenstelling tot de keuze aan twee-, drie- en vierpersoonskamers die we eerst als groep zouden krijgen konden ze ons nu alleen nog maar het volgende aanbieden: zeven tweepersoonskamers en voor de overige negen mensen zouden ze een grote kamer kunnen regelen die verder wel van dezelfde gemakken als een kleinere kamer voorzien is.
Als we nu negen mensen bij elkaar krijgen dat niet zo'n probleem vinden zouden we het zo kunnen doen, anders moeten we iets anders regelen, maar dat wordt wel erg kort dag; er zijn dat weekend oldtimer races op de GP Strecke, dus de meeste hotels en pensions zitten al helemaal vol.
Het zou dus handig zijn als iedereen even aan wil geven of hij/zij dat evt. voor een (toch al korte) nacht een probleem vindt of niet, dan weet ik ook of er nog iets anders geregeld moet worden. :)

Telefoonnummer.
Ik ga morgen nog een deel van de route rijden en waarschijnlijk aanpassen; helaas hebben onze oosterburen op een paar plaatsen waar we eigenlijk langs zouden komen last van hoog water, waardoor zelfs een paar wegen afgezet zijn en het zou niet handig zijn als dat nou net 'onze' wegen zijn. Daardoor kan ik wel geen mail lezen, dus dringende zaken kunnen beter even doorgebeld worden op 06-50212847.

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 03 okt 2007, 05:52

Maar als het goed is ben ik er dit keer ook eens op tijd
Ik ben benieuwd :wink:

Ik heb er zin in! Het wordt goed weer, dus dat wordt met de Dax toeren 8)

Van dt eten in Singen lijkt mij geen probleem het is een erg mooie omgeving daar misschien even een route uitstippelen en ff knallen door de bergen..

[img:238:350]http://inciti.net/images/gallery/gp_00243/htwl_09.jpg[/img]

http://www.in-singen.de/000111000.sys/d ... p?psid=323

Macboy

Re: Tissue & Ring weekend: de laatste info!

Bericht door Macboy » 03 okt 2007, 12:44

Peter Tunissen schreef:Eten in Singen zaterdag.
Dat kan helaas vanwege ziekte van de eigenaresse van het hotel niet doorgaan. Is wel jammer dat ik dat pas sinds vandaag weet, maar het geeft ons wel meer flexibiliteit, dus dat is altijd handig. Autosalon Singen is op zaterdag tot 15:30 open, maar als iedereen het al eerder gezien heeft zouden we dus ook eerder naar de Ring kunnen gaan omdat we niet vast zitten aan Singen voor het avondeten, dat kan nu ook ergens op de weg naar de Ring of bij de Ring, dat regelen we wel in onderling overleg.
Dit lijkt me duidelijk. Ik heb in het betreffende draadje al voorgesteld ergens te eten (Schnitzel). Zou tof zijn als we dat dan op zaterdag met de hele groep kunnen doen :)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 12:58

Ja, waar was dat precies, in de Eifel?
Singen ligt nog wel een eindje van de Ring af, maar ik vind verder alles prima, dit was inderdaad ook nog een goede optie.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 13:02

Oh, en nog iets, er vertrekken nog vijf mensen op vrijdag rond 18:00 vanuit Utrecht en twee rond de dezelfde tijd vanuit Tilburg, die zijn dan allebei als ze hun best doen rond 18:45 in Weert.
Als de rest om 17:00 gaat eten wordt het sowieso 18:00 - 18:30 voordat we klaar zijn met eten, dus het lijkt me ook niet zo heel ernstig vertragend om dat kwartiertje of zo nog op ze te wachten, kunnen we mooi samen de Autobahn op knetteren. :)

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 13:07

Peter Tunissen schreef:Ja, waar was dat precies, in de Eifel?
Singen ligt nog wel een eindje van de Ring af, maar ik vind verder alles prima, dit was inderdaad ook nog een goede optie.
Locaties zat in Audenau en omgeving. Leuk voor de zaterdag groep om al bij het eten aan te schuiven. Ik kan Ruud zo ff bellen, en die rijd volgens mij op met Niels, dus dat gaat wel goedkomen.

Michel

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 13:30

Jazeker, Schweinchen, Pinocchio, Pistenklause etc., is allemaal erg goed te eten daar, maar dan zouden we wel al rond een uur of 14:00 uit Singen moeten vertrekken en de tunnels moeten laten voor wat ze zijn, die liggen nogal wat uit de route namelijk.

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 13:53

Peter Tunissen schreef:Jazeker, Schweinchen, Pinocchio, Pistenklause etc., is allemaal erg goed te eten daar, maar dan zouden we wel al rond een uur of 14:00 uit Singen moeten vertrekken en de tunnels moeten laten voor wat ze zijn, die liggen nogal wat uit de route namelijk.
Denk dat je het na een uurtje a anderhalf uur wel hebt gezien in Singen.

P.s. Macboy, neem jij ff een pokerset mee???

Michel

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 14:38

Michel Pol schreef:P.s. Macboy, neem jij ff een pokerset mee???
Goed idee, die Ilija bluft toch altijd dus die kunnen we wel hebben. :lol:

Hans R

Bericht door Hans R » 03 okt 2007, 14:41

Jullie hebben het alleen maar over eten.. vreetzakken.. rijden moeten we!!

Sander S.

Bericht door Sander S. » 03 okt 2007, 14:42

inderdaad, bammetjes in het dashboardkastje en gáán

René130i

Bericht door René130i » 03 okt 2007, 14:51

Veel plezier!

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 15:00

Hans GP1630 schreef:Jullie hebben het alleen maar over eten.. vreetzakken.. rijden moeten we!!
Hans dan ken jij Macboy nog niet, hij begint met 3 voorgerechten......... :lol: Die gaat alleen voor de culinaire verrassing :wink:

Michel

RVV

Bericht door RVV » 03 okt 2007, 15:08

Michel Pol schreef:
Hans GP1630 schreef:Jullie hebben het alleen maar over eten.. vreetzakken.. rijden moeten we!!
Hans dan ken jij Macboy nog niet, hij begint met 3 voorgerechten......... :lol: Die gaat alleen voor de culinaire verrassing :wink:

Michel
LOL

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 15:18

Rene / Hazze schreef:Veel plezier!
Thnx Rene, volgende keer ben je er toch weer bij?

Michel

Macboy

Bericht door Macboy » 03 okt 2007, 15:27

Dit is een poetsers evenement :)

Markk adviseerde dus:
Bad MunsterEiffel. Buurt cafe op een hoek. In centrum. Adres weet ik niet. Supergoedkoop. Grote schnitzel. En vanaf Bad Munstereiffel snelweg op.

Mark.

Macboy

Bericht door Macboy » 03 okt 2007, 15:29

18.45 in Weert. Is met zijn allen oprijden sowieso wel een goede optie? Anders wachten we op mensen waar we niet mee oprijden, lijkt me ook niet handig.

En wat met tankstations e.d. ? Iedereen stoppen of niet?

Hans R

Bericht door Hans R » 03 okt 2007, 15:34

Dit is een poetsers evenement
Dan ben ik verkeerd voorgelicht.. mag ik mijn geld terug? :lol:

Jullie mogen van mij doorrijden, ik ga echt niet het hele tijd 200 blazen!
Dan moet ik om de 150km tanken ook niet handig.. tomtom weet de weg wel :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 15:48

Hans GP1630 schreef:
Dit is een poetsers evenement
Dan ben ik verkeerd voorgelicht.. mag ik mijn geld terug? :lol:

Jullie mogen van mij doorrijden, ik ga echt niet het hele tijd 200 blazen!
Dan moet ik om de 150km tanken ook niet handig.. tomtom weet de weg wel :wink:
De hele tijd 200 ga ik zekers ook niet doen, denk dat in kleine groepjes rijden wel gaat werken, en hele grote groep gaat niet werken.

@Hans, dat geld heeft Peter gebruikt voor de aanbetaling op zijn nieuwe GT3, maar dat zou je pas in Weert horen 8)

Michel

Elmar

Re: Tissue & Ring weekend: de laatste info!

Bericht door Elmar » 03 okt 2007, 19:57

Peter Tunissen schreef: Slapen in de Eifel.
Daar is helaas wat mis gegaan in de communicatie (had ik nou vroeger toch maar opgelet bij Duits op school :(), waardoor aan de andere kant van de lijn niet duidelijk doorgekomen was dat we met zo'n grote groep zouden komen.
In tegenstelling tot de keuze aan twee-, drie- en vierpersoonskamers die we eerst als groep zouden krijgen konden ze ons nu alleen nog maar het volgende aanbieden: zeven tweepersoonskamers en voor de overige negen mensen zouden ze een grote kamer kunnen regelen die verder wel van dezelfde gemakken als een kleinere kamer voorzien is.
Als we nu negen mensen bij elkaar krijgen dat niet zo'n probleem vinden zouden we het zo kunnen doen, anders moeten we iets anders regelen, maar dat wordt wel erg kort dag; er zijn dat weekend oldtimer races op de GP Strecke, dus de meeste hotels en pensions zitten al helemaal vol.
Het zou dus handig zijn als iedereen even aan wil geven of hij/zij dat evt. voor een (toch al korte) nacht een probleem vindt of niet, dan weet ik ook of er nog iets anders geregeld moet worden. :)
Ik wil even zeggen dat ik verschrikkelijk snurk. Dus weet waar je me plaatst. :wink:

Hans R

Bericht door Hans R » 03 okt 2007, 20:09

Haha.. hier nog 1, ik heb wel oordoppen bij me voor de Dax, die mogen jullie dan wel even lenen :wink:

(voor de bijdehandjes onder ons, de oordoppen mag je lenen!)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 20:13

Net nog even gebeld en het blijkt allemaal mee te vallen, die grote kamer is meer een soort suite (60m2) verdeeld in drie stukken waar steeds drie bedden staan.
Enige nadeel is dat er maar één badkamer bij is, dus dan duwen we gewoon alle stinkers bij elkaar daar die 's morgens niet of maar een paar seconden onder de douche willen staan. :lol: :P

Elmar

Bericht door Elmar » 03 okt 2007, 20:27

Peter, het is heel simpel. Er zijn 7 echtparen/stellen en 7 kamers. Dus de wankers kunnen allemaal bij elkaar. :wink:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 okt 2007, 20:29

Ik tel er maar zes of had jij Michel en Macboy ook meegeteld? :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 okt 2007, 20:51

Peter Tunissen schreef:Ik tel er maar zes of had jij Michel en Macboy ook meegeteld? :mrgreen:
Peter, proef ik enige afgunst :lol: :wink:

Ik wil best in de zaal liggen, maakt mij niet uit.

Michel

Plaats reactie