Dan hebben we dat bij dezen verdeeld

Dan hebben we dat bij dezen verdeeld
De C10 gaat langzaam vooruit maar we zijn er bijna. Vooral omdat USA totaal plat ligt door Corona zijn levertijden gigantisch en ook RDW Afspraak krijgen duurde maanden. Maar goed, hij is goedgekeurd en staat op kenteken. Wat delen gespoten, ophanging weer fris en hij is al verlaagd. Container met nieuwe velgen en stabistang voor voorophanging gaat deze week weg als goed is. Door verlaging was nieuwe uitlaat lastig aansluiten. Nieuwe spaghetti header besteld die op voorraad LEEK. Maar goed die is ook binnen in USA en komt volgende week binnen hoop ik. Over een maandje zo hij klaar moeten zijn.Martijn M schreef: 23 okt 2020, 15:54 Glibberend de winter door, kan makkelijk! Ooit op terugweg van wintersport ingehaald door een Morgan Aero Supersports. Die zal ondertussen wel weggerot zijn maargoed.
Hoe is het met de c10? Al vorderingen?
Erm... De hardtop zal voor de herfst en de lente zijn he....
Gaaf man! Kleine man wordt ook alweer groot zeg!tomgtr schreef: 23 okt 2020, 15:44 Winterpetje zit erop.
0DE3A425-20F3-4F83-9B36-02E4B48764D6.jpegB54E7273-9705-4A0E-9D10-9738ED830071.jpeg
De kleine man gaat zo kekker dromen denk ik over al het moois vandaag bij Louwman. Stond ontzettend veel mooi spul van Morgan en Mclaren. Voorsorterend op brext hadden ze alvast ff een zooitje besteld. Waarvan ook al weer deel verkocht.
Gaaf!! Toch prachtig als je met je kleine vent dit soort dingen kan doentomgtr schreef: 23 okt 2020, 21:00De kleine man gaat zo kekker dromen denk ik over al het moois vandaag bij Louwman. Stond ontzettend veel mooi spul van Morgan en Mclaren. Voorsorterend op brext hadden ze alvast ff een zooitje besteld. Waarvan ook al weer deel verkocht.
N-057-VH
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, KoenM, Semrush [Bot], TurboClouseau en 14 gasten