http://www.germancarblog.com/2007/10/au ... s-car.html
Best drivers car?
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Op het engels Audi-forum zijn een aantal R8 rijders.
Ik vind het terrecht de winaar
Zowel rijprestaties als afwerking is perfect.
[img:800:600]http://homepage.ntlworld.com/maddot99/den4.JPG[/img]
Ik vind het terrecht de winaar
Zowel rijprestaties als afwerking is perfect.
[img:800:600]http://homepage.ntlworld.com/maddot99/den4.JPG[/img]
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
- Tristan
- Berichten: 13445
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Nope, alleen minder onderstuurd omdat er minder gewicht in de neus van de RS4 zit tov de S4. De R8 heeft een andere krachtenverdeling voor/achter dan de RS4.Brava schreef:Ik dacht dat de RS4 dat in tegenstelling tot de S4 ook al had, een RWD karakter.Tristan schreef:Hmm....denk het niet. De R8 is lichter en heeft een RWD karakter.Adje ///M3 schreef:Vind de RS4 dan alsnog een auto met meer "Fun" gehalte
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Tiff Needle kreeg de RS4 ook aardig dwars hoor... Nee maar toch. Het gevoel dat je krijgt in een B7 is meteen goed.Tristan schreef:Nope, alleen minder onderstuurd omdat er minder gewicht in de neus van de RS4 zit tov de S4. De R8 heeft een andere krachtenverdeling voor/achter dan de RS4.Brava schreef:Ik dacht dat de RS4 dat in tegenstelling tot de S4 ook al had, een RWD karakter.Tristan schreef: Hmm....denk het niet. De R8 is lichter en heeft een RWD karakter.
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
http://www.driving-fun.com/forum/profil ... ile&u=1127DDX schreef:op seat-online ook eentjeOpa schreef:Op Extreme-Machines heeft de eerste R8-rijder zich al aangemeld.(zelfde eigenaar
)
(en te zien aan s-o vlucht richting d-f zal hij hier ook wel binnenkort zitten)
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
Volgens EVO: "That quattro system now has a distinct rear bias (40:60)..." in een test uit februari 2006 tegen de M3 en de C55.Tristan schreef:Nope, alleen minder onderstuurd omdat er minder gewicht in de neus van de RS4 zit tov de S4. De R8 heeft een andere krachtenverdeling voor/achter dan de RS4.Brava schreef:Ik dacht dat de RS4 dat in tegenstelling tot de S4 ook al had, een RWD karakter.Tristan schreef: Hmm....denk het niet. De R8 is lichter en heeft een RWD karakter.
In een andere test ook in EVO staat: "The power is harnessed by Audi's quattro permanent four-wheel-drive system, but again expectations are confounded when you learn that for the first time the drivetrain delivers more power to the rear wheels than the fronts. With 60 per cent of the torque sent aft, and as much as 85 per cent directed there should understeer set in, the RS4 could just be the hot Audi we've always craved."
Laatst gewijzigd door Brava op 02 okt 2007, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
- Berichten: 13445
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Maar die 40:60 bias wordt teniet gedaan doordat de motor voor de vooras ligt.
Want een RS4 kan dit niet:
http://youtube.com/watch?v=b_jbCB4MPAA
Want een RS4 kan dit niet:
http://youtube.com/watch?v=b_jbCB4MPAA
- cooldragon
- Berichten: 857
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:52
correct me if I'm wrong, maar had de R8 niet een soort van (omgekeerde) haldex koppeling, dus in principe achterwielaandrijver, in grenssituaties komen de voorwielen erbij?(dus omgekeerde van bv een R32 en S3)
de S4 en RS4 hebben allebei een Torsen-diff en beiden ook een standaard 40% voor 60% achter aandrijvings verdeling....dat is tenminste wat ik dacht betreft de R8, kan t ook mis hebben. van de S4 en RS4 weet ik t iig zeker
de S4 en RS4 hebben allebei een Torsen-diff en beiden ook een standaard 40% voor 60% achter aandrijvings verdeling....dat is tenminste wat ik dacht betreft de R8, kan t ook mis hebben. van de S4 en RS4 weet ik t iig zeker
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
Ten eerste was je stelling over het RWD karakter vis à vis de RS4 en de S4 niet juist. Ten tweede ging het in eerste instantie niet speciaal over driften en ten derde zal ik tegen een heilig D-F huisje schoppen door te zeggen dat driften niet 'the be all and end all' is.Tristan schreef:Maar die 40:60 bias wordt teniet gedaan doordat de motor voor de vooras ligt.
Want een RS4 kan dit niet:
http://youtube.com/watch?v=b_jbCB4MPAA
Desaltniettemin: http://www.youtube.com/watch?v=68N9ZNSiOj4&NR=1
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], sitechris en 11 gasten
