Hier kan ik zo moe van worden!
- Jelmer850i
-
Re: Hier kan ik zo moe van worden!
Als ik dit weer lees ben ik echt instaat het PC scherm door het raam te flikkeren.Michel Pol schreef:http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7339
Hoelang ligt het circuit daar al!
Michel
man man man, wat een gezeik altijd. Nog nooit, maar dan ook nooit kan er iets in dit k.u.t.t land ondernomen worden zonder dat tuig weer gaat lopen zanikken.
Zucht, doodmoe word ik er van.
- Stéphane
- Tristan
Zandvoort is historie, wat door een groep geitenwollensokken dragende idioten teniet wordt gedaan.
Rot op, ga lekker in een hutje op de hei wonen als je rust wilt. Het is Nederland, waarbij elke cm benut is, dus nergens zonder geluid kunt wonen. Ik woon vlakbij Schiphol, accepteer dat ik af en toe vliegtuigen hoor. Wen je vanzelf aan.

Rot op, ga lekker in een hutje op de hei wonen als je rust wilt. Het is Nederland, waarbij elke cm benut is, dus nergens zonder geluid kunt wonen. Ik woon vlakbij Schiphol, accepteer dat ik af en toe vliegtuigen hoor. Wen je vanzelf aan.
- Daniel
Volgens mij kunnen jullie niet lezen en wordt er voor het gemak maar meteen weer van leer getrokken tegen de verkeerde personen.
Het gaat er om dat de Raad van State het aantal dagen waarop Zandvoort extra veel lawaai mag veroorzaken heeft verlaagd tot 5. Het burgerinitiatief waarvoor die stichting is, is erop gericht dat aantal juist weer te verhogen naar 12 omdat er nu met goed fatsoen geen normale raceweekends georganiseerd kunnen worden.
Zie ook de site zelf, daar staat droogweg 'Geluidsdagen.nl - Help Circuit Zandvoort bij het verkrijgen van UBO-dagen'
Het gaat er om dat de Raad van State het aantal dagen waarop Zandvoort extra veel lawaai mag veroorzaken heeft verlaagd tot 5. Het burgerinitiatief waarvoor die stichting is, is erop gericht dat aantal juist weer te verhogen naar 12 omdat er nu met goed fatsoen geen normale raceweekends georganiseerd kunnen worden.
Zie ook de site zelf, daar staat droogweg 'Geluidsdagen.nl - Help Circuit Zandvoort bij het verkrijgen van UBO-dagen'
- Cupra R
Lezen is inderdaad moeilijk.
De stichting Geluidsdagen.nl is hard op weg om een succesvol Burgerinitiatief in te dienen. Dit gebeurt in een reactie op de uitspraak van de Raad van State om de uitbreiding van het aantal geluidsdagen van Zandvoort terug te schroeven naar vijf.
Inmiddels heeft geluidsdagen.nl ongeveer 20.000 handtekeningen binnen, waarmee het op de helft is van de benodigde 40.000 om een succesvol Burgerinitiatief in te dienen bij de Tweede Kamer.
Door het terugschroeven van het aantal geluidsdagen moest dit jaar de Masters of Formula 3 uitwijken naar het Belgische Zolder. Voor de A1 Grand Prix van dit weekend waren maar twee dagen beschikbaar, waar het evenement eigenlijk drie dagen vereiste. Dit jaar paste de internationale organisatie van A1 GP het programma hier bij uitzondering op aan, maar het is de vraag of dit zo blijft.
De stichting betoogt dat een aantal van twaalf geluidsdagen jaarlijks vier raceweekends mogelijk maakt. Dit zou een grote economische stimulans voor de regio Kennemerland betekenen. Het Burgerinitiatief betreft overigens niet alleen Zandvoort, ook bijvoorbeeld het circuit in Assen zou profiteren.
-
- Auto: M3P, 130i
Zo is het maar net, Daniel.
Wat betreft klagende mensen, vaak zijn dat idd personen van buitenaf. Mensen die uit de Randstad hier(Uden/Veghel) in Brabant komen wonen, ergeren zich ook aan F16's...Terwijl de echt 'lokale' bevolking er absoluut geen last van heeft. Hetzelfde geldt voor Schiphol...Je weet dat er vliegtuigen zijn, als je er niet tegen kunt ga je ergens anders wonen...Simpel as that.

Wat betreft klagende mensen, vaak zijn dat idd personen van buitenaf. Mensen die uit de Randstad hier(Uden/Veghel) in Brabant komen wonen, ergeren zich ook aan F16's...Terwijl de echt 'lokale' bevolking er absoluut geen last van heeft. Hetzelfde geldt voor Schiphol...Je weet dat er vliegtuigen zijn, als je er niet tegen kunt ga je ergens anders wonen...Simpel as that.
- Remy
- Macboy
- Pescatore
Inderdaad zeg
En nu hup, uitprinten en tekenen die hap http://geluidsdagen.nl/docs/geluidsdagen_nl_petitie.pdf

En nu hup, uitprinten en tekenen die hap http://geluidsdagen.nl/docs/geluidsdagen_nl_petitie.pdf

- HansD
- Dennis Cavallino
Dat is tenminste een duidelijke titel voor een topic.Hans Disco schreef:Zie ook http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=6770

-
- frankv
- Tom van H.
- Jelmer850i