Sony Ericsson P1i
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Sony Ericsson P1i
Iemand ervaring met dit toestel?
En zoja, ook bekend of er Tom Tom Mobile 6 op kan? Volgens de StomStom site niet, maar die is duidelijk niet up to date.
En zoja, ook bekend of er Tom Tom Mobile 6 op kan? Volgens de StomStom site niet, maar die is duidelijk niet up to date.
-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb 'em toevallig eergister net gehaald. Tot nu toe bevalt 'ie me uitstekend, echt een topdingetje. Er kan inderdaad TomTom 6 op, zoek de versie voor UIQ (de Symbian variant die draait op de P1i). Vanmiddag van André een GPS receiver gekocht dus ben druk bezig TomTom erop te frommelen. Kennis van me heeft een P1i met TomTom 6 draaiend, werkt dus.
Zou eerst een HTC S710 halen maar uiteindelijk is deze P1i qua specs toch wel über. 8)
Zou eerst een HTC S710 halen maar uiteindelijk is deze P1i qua specs toch wel über. 8)
- Pescatore
Precies, UIQ-versie vinden (ik heb 'm nog wel ergensWouter81 schreef:Heb 'em toevallig eergister net gehaald. Tot nu toe bevalt 'ie me uitstekend, echt een topdingetje. Er kan inderdaad TomTom 6 op, zoek de versie voor UIQ (de Symbian variant die draait op de P1i). Vanmiddag van André een GPS receiver gekocht dus ben druk bezig TomTom erop te frommelen. Kennis van me heeft een P1i met TomTom 6 draaiend, werkt dus.

- cooldragon
had eerder een P910i gehad, daar kon toen icm symbian alleen Route 66 navi op, weet niet of er inmiddels ook TT voor symbian is. Had na de 910 een nokia 8800 sirocco gehaald, heel leuk toestel , degelijk , ligt lekker in de hand maar erg beperkte agenda. Hoe bevalt de P1?Is dit de opvolger van de 910i?Miischien een optie voor mn volgende of tweede telefoon, in de folder zag ie er iig erg mooi uit.
- RobS
Hoe bevalt het ding verder? Ik ga per 1 december ergens anders werken en mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken, vind de P1i prachtig om te zien en de specs zijn ook dik in orde, hoe is het dingetje in gebruik? En wat voor mij vooral belangrijk is, is het ding een beetje degelijk?Wouter81 schreef:Zo, heb sinds gister TomTom 6 draaien op m'n P1i, werkt perfect. 8)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb hem nu een dag of 5 en tot nu toe uitstekend! Stabiel, redelijk vlot en heel allround qua mogelijkheden. Ik had persoonlijk liever Windows Mobile 6 gehad ipv. Symbian, vind het grafisch wat mooier maar moet zeggen dat Symbian me nu ook wel bevalt. Batterij gaat wel redelijk vlot leeg maar dat komt ook omdat ik hem vrij zwaar heb belast de laatste dagen, veel dingen uitproberen enzo. Toetsenbordje is ook ideaal, gewoon een QWERTY toetsenbord waarbij elke toets 2 letters heeft. Als je op de linkerkant drukt krijg je de ene letter, de rechterkant geeft de andere. Werkt best wel goed. Handschriftherkenning werkt ook heel goed, type (of eigenlijk schrijf) SMS berichten nu constant daarmee. Ding is ook niet al te groot, past perfect in de broekzak en relatief dun. Super scherm en verslavend Golf spelletje erop.Mex schreef:Hoe bevalt het ding verder? Ik ga per 1 december ergens anders werken en mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken, vind de P1i prachtig om te zien en de specs zijn ook dik in orde, hoe is het dingetje in gebruik? En wat voor mij vooral belangrijk is, is het ding een beetje degelijk?Wouter81 schreef:Zo, heb sinds gister TomTom 6 draaien op m'n P1i, werkt perfect. 8)

Afwerking ook erg goed, aluminum frontje/omlijsting dus een stuk beter (en mooier) dan plastic. Wi-Fi ondersteuning, ook handig. TomTom6 installatie was niet heel makkelijk (komt ook door de ali illegali versie van mij denk ik

Nee, kan eigenlijk geen minpunten noemen. Absolute aanrader.
- RobS
Fijn om te horen, ik ben echt gevallen voor het ding, de specs, geheugen, touchscreen etc.Wouter81 schreef:Heb hem nu een dag of 5 en tot nu toe uitstekend! Stabiel, redelijk vlot en heel allround qua mogelijkheden. Ik had persoonlijk liever Windows Mobile 6 gehad ipv. Symbian, vind het grafisch wat mooier maar moet zeggen dat Symbian me nu ook wel bevalt. Batterij gaat wel redelijk vlot leeg maar dat komt ook omdat ik hem vrij zwaar heb belast de laatste dagen, veel dingen uitproberen enzo. Toetsenbordje is ook ideaal, gewoon een QWERTY toetsenbord waarbij elke toets 2 letters heeft. Als je op de linkerkant drukt krijg je de ene letter, de rechterkant geeft de andere. Werkt best wel goed. Handschriftherkenning werkt ook heel goed, type (of eigenlijk schrijf) SMS berichten nu constant daarmee. Ding is ook niet al te groot, past perfect in de broekzak en relatief dun. Super scherm en verslavend Golf spelletje erop.Mex schreef:Hoe bevalt het ding verder? Ik ga per 1 december ergens anders werken en mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken, vind de P1i prachtig om te zien en de specs zijn ook dik in orde, hoe is het dingetje in gebruik? En wat voor mij vooral belangrijk is, is het ding een beetje degelijk?Wouter81 schreef:Zo, heb sinds gister TomTom 6 draaien op m'n P1i, werkt perfect. 8)![]()
Afwerking ook erg goed, aluminum frontje/omlijsting dus een stuk beter (en mooier) dan plastic. Wi-Fi ondersteuning, ook handig. TomTom6 installatie was niet heel makkelijk (komt ook door de ali illegali versie van mij denk ik) maar uiteindelijk wel gelukt. Draait nu als een tiet.
![]()
Nee, kan eigenlijk geen minpunten noemen. Absolute aanrader.
Intresse in een HTC S710Ik had persoonlijk liever Windows Mobile 6 gehad ipv. Symbian

-
Waarom niet htc tyn II die heeft gps onboard wireless lan wm6 etc etc.
http://www.pdashop.nl/product/44702
-
Omdat ik dan 269 euro moet bijbetalen. Is het me allemaal niet waard.Andre schreef:Waarom niet htc tyn II die heeft gps onboard wireless lan wm6 etc etc.