je kan prima de stream zonder commentaar openenJP schreef: 18 mar 2022, 17:45 Die 2 commentatoren van Viaplay, kunnen die ook wel eens 3 seconden hun bek houden ? Ik dacht dat die Mol al veel lulde.....![]()

je kan prima de stream zonder commentaar openenJP schreef: 18 mar 2022, 17:45 Die 2 commentatoren van Viaplay, kunnen die ook wel eens 3 seconden hun bek houden ? Ik dacht dat die Mol al veel lulde.....![]()
viaplay, geen centje pijn vandaag. best goeie kwaliteit beeld (heb een oude tv dus via laptop -> hdmi) en de ipad ernaast voor een van de onboard streams. buffert ook zeer snel.JdBn schreef: 17 mar 2022, 15:52 Iedereen ViaPlay of F1TV pro dit seizoen? Na de negatieve berichten die ik hier en daar zag over ViaPlay vorige week (vooral slechte beeldkwaliteit en haperen) buiten het feit dat het relatief duur is voor enkel F1 heb ik daarnet toch maar F1TV Pro genomen. 7 dagen trial dus kan sowieso van het weekend kijken of het wat is.
Russell knap rapper dan Hamilton…!smiley schreef: 18 mar 2022, 18:50 Het is nog wat vroeg voor conclusies, maar het lijkt erop dat de Ferrari motor leuk mee kan komen.
fp1 en fp2.jpg
Moah. Beide kanten van de garage testen verschillende setups. Verwacht Hamilton toch echt wel een stuk sneller.
Robin schreef: 11 mar 2022, 13:53 Je zult maar in de beste auto van het veld rijden, dan ben je een mazzelaar![]()
Mclaren mist ook gewoon 10 kmpu.
of vergeten ze er uit te halen….
Gebruikers op dit forum: Frank_Sch en 16 gasten