Brandstof, de prijzen.
- JP
Re: Brandstof, de prijzen.
Harder kan die Fietstas niet ?
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ho ho, wel Ron98 hè.....Die 95 zooi komt er hier niet in.
Fietstas rij ik nooit in, die is van oma, ik moet het doen met een Cinquecento en daar heb ik weleens 180km/h op de teller mee gehaald.....was wel Beneluxtunnel in, omhoog moest ik weer zo'n 40km/h inleveren.
En deze gaat hierbij niet op:

Fietstas rij ik nooit in, die is van oma, ik moet het doen met een Cinquecento en daar heb ik weleens 180km/h op de teller mee gehaald.....was wel Beneluxtunnel in, omhoog moest ik weer zo'n 40km/h inleveren.

En deze gaat hierbij niet op:

- Knot
Ik heb alle 5 de voertuigen volgegooid toen het nog 2,009 en 2,049 etc was... pak gewoon degene waar nog wat in zit en vertik het om nog te gaan tanken, einde van de maand kan alles misschien wel prima op de fiets.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Eind van de maand zitten we op een Buk raket Rody.....
- Knot
Geef mij maar een tank, vogel wel uit hoe het werkt en knal af wat er af te knallen valt.
-
Welke bedoel je?Knot schreef: 04 mar 2022, 16:55 Geef mij maar een tank, vogel wel uit hoe het werkt en knal af wat er af te knallen valt.

- Knot
LOL, nee niet de volvo.
Een Leopard 2a7 ben ik tevreden mee.
Een Leopard 2a7 ben ik tevreden mee.
-
Meneer is een fijnproever heb ik in de gaten, ouwe pacifist...panzerfist:)
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Komend weekend weer tot 6 cent erbij las ik net.
-
OnlineOpa
Ken je 'm nog, de uitspraak in, ik dacht, de jaren 70.....beter een raket in de tuin, dan een Rus in de keuken!
En er bestaat tegenwoordig nog maar 1 goeie rus en dat is de clitoRus.
- JP
Ja net als Poetin, niet te vinden….
-
OnlineOpa
Poetin moet de put in!
Goed zoeken JP, zelfs ik kan 'm nog altijd vinden.
Goed zoeken JP, zelfs ik kan 'm nog altijd vinden.
-
Ik ben de auto al aan het aanpassen.
- Bijlagen
-
- DA8DE3EF-6FF0-43C0-B4C0-72DE19EC5EA5.jpeg (770.42 KiB) 1288 keer bekeken
- JP
Fijn dat die Kaag al zei dat we geen verlaging van de accijnzen op brandstof hoeven te verwachten, om een beetje de aderlating aan de pomp te voorkomen. Terwijl Pinokkio Rutte deze week wel zoiets aankondigde voor de laag -en middeninkomers.
Was net op de A2, diesel €2.09, “95” voor €2.34. Durf niet te vragen wat daar de “98” moet kosten. Waarschijnlijk krijg je wel eerst ter plekke een BKR toets of je dat wel mág tanken.
Ben maar via Maasmechelen gereden, duidelijk dat Lukoil de goedkoopste is….vast oude voorraad. “95” voor €1.79, “98” een €1.89. Dieselend België zal wel not amused zijn, want die staat daar gewoon op €1.99….
Toch een €25 bespaard op een zondag in Maart. Heb je toch (bijna) een maand sportschool terugverdiend
Was net op de A2, diesel €2.09, “95” voor €2.34. Durf niet te vragen wat daar de “98” moet kosten. Waarschijnlijk krijg je wel eerst ter plekke een BKR toets of je dat wel mág tanken.
Ben maar via Maasmechelen gereden, duidelijk dat Lukoil de goedkoopste is….vast oude voorraad. “95” voor €1.79, “98” een €1.89. Dieselend België zal wel not amused zijn, want die staat daar gewoon op €1.99….

Toch een €25 bespaard op een zondag in Maart. Heb je toch (bijna) een maand sportschool terugverdiend

- Knot
Ik heb een fun rondje met de Siësta gedaan, ding stond ook maar stil. Beetje redlinen tussen de drukte door, weinig grip op de zoutresten ondanks het sper... kwart tank verder, niet het gevoel wat ik normaal had wetende dat hij straks weer vol moet... ook al is het maar tientjes werk.
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Het volledige verhaal op NOS.nlTankstations willen limiet onbemande pomp omhoog: 'Anders komt tank niet vol'
Nu de prijzen aan de pomp stijgen, willen tankstations en betaalverwerkers het limietbedrag voor tanken bij onbemande tankstations verhogen.
Momenteel reserveren verschillende tankstations een bedrag van 125 euro op de bankrekening als iemand begint met tanken. Op die manier weten de tankstations zeker dat ze betaald krijgen voor de benzine. Na het tanken wordt het te veel gereserveerde bedrag van de rekening vrijgegeven.
Voor sommige automobilisten is die 125 euro niet meer genoeg om de tank vol te krijgen. Ze moeten dan twee keer tanken.
Bij de meeste tankstations is de limiet daarom de afgelopen weken verhoogd naar 150 euro en er wordt overlegd over een verhoging naar 200 euro. "Dat is nog geen uitgemaakte zaak", zegt de Betaalvereniging Nederland. "Dat hangt af van overeenstemming tussen alle deelnemers in de pin-keten, waaronder de acceptanten en terminalleveranciers."
Tankstationondernemer Jan Harmen Akkerman van TanQyou ziet dat de tanklimiet voor steeds meer automobilisten een probleem is: "Je kunt dan een tweede keer tanken, maar in de praktijk zie je dat dit nauwelijks gebeurt."
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gisteren meermaals langs de snelweg 2,46 voor een litertje E95 zien staan. Was telkens een Esso. De andere grote merken waren toch goedkoper.
Had echter niet het idee dat het rustiger was op de weg dan andere vergelijkbare dagen, dus zoveel indruk maakt het blijkbaar nog niet
Had echter niet het idee dat het rustiger was op de weg dan andere vergelijkbare dagen, dus zoveel indruk maakt het blijkbaar nog niet

- JdBn
- Auto: F31 330d & Golf mk1 Cabriolet
Tja, je zult toch naar je werk moeten komen... Afgelopen week ook m'n auto getankt, eerste keer ooit dat ik 100+ euro in de tank gegooid heb en dan nieteens benzine maar diesel
Nog even en we kunnen niet meer naar werk komen vanwege de brandstofprijzen en niet meer thuiswerken omdat het te duur is de boel warm te stoken

Nog even en we kunnen niet meer naar werk komen vanwege de brandstofprijzen en niet meer thuiswerken omdat het te duur is de boel warm te stoken

-
OnlineMartijn_bmw
Zie de files afgelopen week en vanochtend weerRichardt. schreef: 07 mar 2022, 08:03 Gisteren meermaals langs de snelweg 2,46 voor een litertje E95 zien staan. Was telkens een Esso. De andere grote merken waren toch goedkoper.
Had echter niet het idee dat het rustiger was op de weg dan andere vergelijkbare dagen, dus zoveel indruk maakt het blijkbaar nog niet![]()

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Sja maar dat zullen ook heel veel auto's van de baas/ed. zijn, die mensen maakt t geen reet uit wordt toch betaald door de werkgever.
En andere mensen zonder voordeeltjes van de baas moeten toch naar het werk....en zolang openbaar vervoer ook niet echt goedkoop is heb je weinig opties..
En andere mensen zonder voordeeltjes van de baas moeten toch naar het werk....en zolang openbaar vervoer ook niet echt goedkoop is heb je weinig opties..
-
OnlineMartijn_bmw
Nouja volgens mij hebben we net 2 jaar gezien hoe het ook kanAlexsti schreef: 07 mar 2022, 09:36 Sja maar dat zullen ook heel veel auto's van de baas/ed. zijn, die mensen maakt t geen reet uit wordt toch betaald door de werkgever.

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik blijf maar lekker op loopafstand van mijn werk wonen. Vorige week nog gekeken naar een huis, maar 25 km rijden enkele reis + halfvrijstaand + een G label kost me nu meer geld aan gas/benzine dan het oplevert aan besparen tov de huur. 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Gezien veel bedrijf goed geld hebben uitgegeven aan remote werken, is het ook aan de werknemers/vakbonden om door te duwen dat 100% terug naar normaal niet gewenst is.
De (corona) regel is toch nog steeds 50% proberen thuis te werken? Niks mis mee. Ook na corona wat mij betreft.
De (corona) regel is toch nog steeds 50% proberen thuis te werken? Niks mis mee. Ook na corona wat mij betreft.
-
OnlineMartijn_bmw
Eens! En hier bij mijn bedrijf wordt het ook gepromoot om 50% thuis te werken dus in die zin heb ik makkelijk praten...smiley schreef: 07 mar 2022, 09:57 Gezien veel bedrijf goed geld hebben uitgegeven aan remote werken, is het ook aan de werknemers/vakbonden om door te duwen dat 100% terug naar normaal niet gewenst is.
Maar het is echt zonde van de tijd en energie om elke dag terug te gaan naar kantoor waarvan gebleken is dat 2jr lang 100% thuis (en geen file's) ook heeft gewerkt.
- JP
Genoeg bedrijven die hun kantorentorens graag weer gevuld ziet. De huur loopt ook door alleen vergeten ze vaak dat thuis de kachel ook niet op lucht brandt….