http://www.youtube.com/watch?v=ImGaraPrEo8
Hier alsnog het filmpje.
Water
- Joop
Wat ik mij wel afvraag: weet hij nu veel meer dan wat bijvoorbeeld BMW met hun Hydrogen 7 al vanaf 1979 proberen rond te breien? En ten tweede oliemaatschappijen als bijvoorbeeld Shell en BP zouden hier een moord voor doen.
Klinkt iig wel interressant. Maar als ik het goed begrijp blijft het gewoon water, maar dan enkel in gasvorm?
Nu ik er zo over nadenk en het filmpje nog eens bekijk... kan dit volgens mij niet. In gasvorm blijft H2O H2O, ook al schrijf je het anders (HHO). H2O is in normale termen gewoon water, en water is niet brandbaar. Enkel bij het samenvoegen van H2 en O komt energie vrij, echter die energie is er destijds al ingestopt door de twee (waterstof en zuurstof) van elkaar te splitsen.
Lijkt dus een broodje aap verhaal.
Klinkt iig wel interressant. Maar als ik het goed begrijp blijft het gewoon water, maar dan enkel in gasvorm?
Nu ik er zo over nadenk en het filmpje nog eens bekijk... kan dit volgens mij niet. In gasvorm blijft H2O H2O, ook al schrijf je het anders (HHO). H2O is in normale termen gewoon water, en water is niet brandbaar. Enkel bij het samenvoegen van H2 en O komt energie vrij, echter die energie is er destijds al ingestopt door de twee (waterstof en zuurstof) van elkaar te splitsen.
Lijkt dus een broodje aap verhaal.
- Maus335i
Dat schijnt tig jaren geleden al eens gebeurd te zijn. Uiteraard weten de officiële instanties nergens van en zijn de plannen ook verdwenenJoop schreef:Wat ik mij wel afvraag: weet hij nu veel meer dan wat bijvoorbeeld BMW met hun Hydrogen 7 al vanaf 1979 proberen rond te breien? En ten tweede oliemaatschappijen als bijvoorbeeld Shell en BP zouden hier een moord voor doen.

Wat denk je dat er in het midden-oosten gebeurd als er in de wereld geen olie meer nodig is..
- Pescatore