Zonde van de dure shampoo, je hebt toch geen haar. Beetje ossegalzeep moet voldoende zijn?Knot schreef: 26 feb 2022, 22:33 Oh ja, ik gebruik wel shampoo op oliebasis, dat zal het mesje vast smeren en zorgen voor de lange levensduur

Zonde van de dure shampoo, je hebt toch geen haar. Beetje ossegalzeep moet voldoende zijn?Knot schreef: 26 feb 2022, 22:33 Oh ja, ik gebruik wel shampoo op oliebasis, dat zal het mesje vast smeren en zorgen voor de lange levensduur
Vetbultjes waarschijnlijk?Bram schreef: 26 feb 2022, 22:34 Heb een paar bulten op m’n kop, dus durf er niet vol met een mes overheen te gaan![]()
Nee ben daarvoor al in het ziekenhuis geweest,zijn te groot voor een huisarts. Gaan standaard naar het lab om op kweek gezet te worden. Heb er een stuk of 4/5.
HJ2 schreef: 27 feb 2022, 05:22 Het duurde vanmiddag even voordat ik door kreeg waarom tanken niet lukte. De pomp stopte ermee.
Bleek de standaard 150,- pin limiet bereikt.![]()
Ja, het is bijna zo ver!MParallel schreef: 27 feb 2022, 13:06 Nog even en het maximale pinbedrag wordt reeds gehaald, voor de minimale af te nemen hoeveelheid.
Valt best mee, prima verkrijgbaar nog, heb 2x moeten tanken vandaag.Arthur schreef: 27 feb 2022, 19:44 Vandaag vanuit Oostenrijk naar huis gereden, prijs in Oostenrijk is een stuk vriendelijker dan in Duitsland. Maar in Duitsland bij zo’n Autohof was Aral 102 ook 2,07. Heb de tank bijna leeg maar tank morgen gewoon weer Vpower bij de Shell hier. Tenzij jullie alles al gehamsterd hebben want het is bijna op, toch?![]()