Heb ik gedaan.Downforce Hans schreef: 21 feb 2022, 09:38Je moet je arm ook losjes laten hangen en niet bv in een hoek van 90 graden houden wanneer ze de spuit in je arm zetten. Klinkt misschien simpel maar dat helpt echt.350 Z schreef: 21 feb 2022, 09:15 Same here, heb na meer dan een maand nog steeds last van mijn bovenarm op de plek waar de spuit in mijn bovenarm spier ging.
Corona in Nederland.....
- 350 Z
Re: Corona in Nederland.....
-
Onlinefrankie
dit ging om Duitsland toch?tomgtr schreef: 21 feb 2022, 11:04 Hangt van destinatie af. Voor Dubai bijvoorbeeld RT-PCR. Dus zelfs niet elke PCR geldig.
- JP
- tomgtr
Je zei buitenland, niet Duitsland?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja, net gestart met je theatertjes, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten......
https://www.nu.nl/achterklap/6185520/jo ... orgen.html
Oftewel met een vermogen van(bijna) een miljard. Zeg het maar....
https://www.nu.nl/achterklap/6185520/jo ... orgen.html
Oftewel met een vermogen van(bijna) een miljard. Zeg het maar....
-
Onlinefrankie
Erg hoor.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Er zijn uiteraard mensen die het veel zwaarder hebben gehad tijdens corona (understatement).
Toch geloof ik wel dat Joop leeft voor zijn theatervoorstellingen en zijn stichtingen anders ben je op die leeftijd niet meer zo actief. Als hij het (nu nog) alleen voor de centen deed had hij al tientallen jaren eerder op een bounty eiland kunnen zitten.
Wat niet wegneemt dat zo iemand de werkelijkheid ook een beetje uit het oog verlies denk ik, want er zijn natuurlijk tig gevallen die het vele malen zwaarder hebben gehad.
Toch geloof ik wel dat Joop leeft voor zijn theatervoorstellingen en zijn stichtingen anders ben je op die leeftijd niet meer zo actief. Als hij het (nu nog) alleen voor de centen deed had hij al tientallen jaren eerder op een bounty eiland kunnen zitten.
Wat niet wegneemt dat zo iemand de werkelijkheid ook een beetje uit het oog verlies denk ik, want er zijn natuurlijk tig gevallen die het vele malen zwaarder hebben gehad.
- MarkS
Zat Joop niet ook op DF?
Vang net tijdens het avondeten een TV fragment op van een Tweede-Kamerdebat waarin v Haga de premier vraagt naar een berekening van de nevenschade van de maatregelen. Ik denk nog waarom zenden ze nu een herhaling van een Corona debat uit … maar ging over Rusland / Oekraïne …
Vang net tijdens het avondeten een TV fragment op van een Tweede-Kamerdebat waarin v Haga de premier vraagt naar een berekening van de nevenschade van de maatregelen. Ik denk nog waarom zenden ze nu een herhaling van een Corona debat uit … maar ging over Rusland / Oekraïne …
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- Bijlagen
-
- 2022-02-23 17_24_28-(1) Tunahan Kuzu op Twitter_ _Huiveringwekkend dat een aantal partijen het prima.png (260.79 KiB) 1202 keer bekeken
- MarkS
Ik ken de overwegingen van beide kampen (voor en tegen niet) maar de motie is wel heel erg generiek geformuleerd. Zegt mij dus ook niet zo veel zo. Daarnaast is er een verschil tussen de toepassing (apps) en de data lijkt me. Los vh feit dat je die Corona app nu ook niet hoeft te installeren of gebruiken, toch?
-
Ook wel een beetje een intentieverklaring die men afgeeft.MarkS schreef: 23 feb 2022, 20:08 Ik ken de overwegingen van beide kampen (voor en tegen niet) maar de motie is wel heel erg generiek geformuleerd. Zegt mij dus ook niet zo veel zo. Daarnaast is er een verschil tussen de toepassing (apps) en de data lijkt me. Los vh feit dat je die Corona app nu ook niet hoeft te installeren of gebruiken, toch?
Los van de praktische invulling.
- JP
Binnenkort een nieuwe booster of gaan we aan de jodiumtabletten ?
-
Mix en match noemt de overheid het.
- Enrico
Tot de volgende griep lockdown variant. En nu toch nog nodig binnen Europa om te reizen. Moet… nee hoeft? Als je “vrij” wil zijn best wel.MarkS schreef: 23 feb 2022, 20:08 Ik ken de overwegingen van beide kampen (voor en tegen niet) maar de motie is wel heel erg generiek geformuleerd. Zegt mij dus ook niet zo veel zo. Daarnaast is er een verschil tussen de toepassing (apps) en de data lijkt me. Los vh feit dat je die Corona app nu ook niet hoeft te installeren of gebruiken, toch?
- MarkS
Wat moet je anders met dit topic hè. Fingers crossed.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik zit nu in Centerparcs in België, heel die code nog niet nodig gehad, ook niet om het park in te komen.Enrico schreef: 26 feb 2022, 14:01Tot de volgende griep lockdown variant. En nu toch nog nodig binnen Europa om te reizen. Moet… nee hoeft? Als je “vrij” wil zijn best wel.MarkS schreef: 23 feb 2022, 20:08 Ik ken de overwegingen van beide kampen (voor en tegen niet) maar de motie is wel heel erg generiek geformuleerd. Zegt mij dus ook niet zo veel zo. Daarnaast is er een verschil tussen de toepassing (apps) en de data lijkt me. Los vh feit dat je die Corona app nu ook niet hoeft te installeren of gebruiken, toch?
-
Fijne vakantie Bram.
-
OnlineBram
- MarkS
Geniet ervan! Als je de WiFi code maar hebt Bram.
- JP
Bon vacans Bram ! Hopelijk is het een vers gerenoveerd park en niet zo'n uitgewoonde betonnen CenterParts isoleercel als wat wij de laatste keer aantroffen in het Oost'n.
-
OnlineBram
Het is zeker niet slecht, heel redelijk huisje en echt keurig zwemparadijs bowlingbaan en indoor speeltuin geneuzel.
Maar wat die 5 dagen moeten kosten, man man man. Vind dat bij die vakantieparken echt altijd compleet uit balans maar 't zal wel. Nu lekker met een Grimbergen Dubbel op de bank, kleine heeft een fantastische dag gehad dus dan is het goed hè
Maar wat die 5 dagen moeten kosten, man man man. Vind dat bij die vakantieparken echt altijd compleet uit balans maar 't zal wel. Nu lekker met een Grimbergen Dubbel op de bank, kleine heeft een fantastische dag gehad dus dan is het goed hè

- JP
- Enrico
- Enrico
Ik vraag mij af of het OMT zich eenzaam voelt nu Corona verdwijnen is uit het berichtgeving van het nieuws. Vanished…..
- tomgtr
Ik ben benieuwd of de “andersdenkenden” zich nu vervelen nu alles waar ze bang voor waren en voor waarschuwden ongegrond blijkt.