Daar heb je inderdaad veel meer aan

Ik zou m'n vriendin inruilen.vriendin van sitechris schreef: 14 nov 2021, 18:50 ik kan een heel bullshitverhaal ophangen over alle plussen van de Volkswagen Polo. De waarheid is dat mijn vriendin de Ford Fiesta ST een paardenkar noemt en weigert in te stappen omdat omdat het comfort waardeloos is (haar woorden, niet de mijne).
Haha ik heb net de Fiesta ingeruild. Dus je kent mijn prioriteitOpa schreef: 15 nov 2021, 13:23Ik zou m'n vriendin inruilen.vriendin van sitechris schreef: 14 nov 2021, 18:50 ik kan een heel bullshitverhaal ophangen over alle plussen van de Volkswagen Polo. De waarheid is dat mijn vriendin de Ford Fiesta ST een paardenkar noemt en weigert in te stappen omdat omdat het comfort waardeloos is (haar woorden, niet de mijne).![]()
Dat verbaast mij niks, doe jij het niet geeft de handel het welKoenM schreef: 23 feb 2022, 09:37 Het zit nog wel goed met de restwaarde van de polo’s. Ik kon die van mij voor €14k overnemen uit de lease in augustus. Nu een half jaar verlengd/ doorgereden en vervolgens kan ik hem voor €16.5k overnemen![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 14 gasten