Niks van die platte showcar neus over hoor van de FW44...
+1.Zed240 schreef: 16 feb 2022, 13:49 Ik vind esthetisch gezien vooral die wieldoppen niet mooi, maar overall vind ik de tot nu toe gepresenteerde auto's mooier dan de oude. Nu maar hopen dat het racen ook beter wordt.
Tja zo dacht ik ook inderdaad, maar zo voedt je wel weer de achterdocht mbt het zogenaamd op een presenteerblaadje krijgen van Max's wereldtitel. FIA laat nu aan Merc/Lewis zien dat Masi 'fout' was/deed...matthyssie schreef: 17 feb 2022, 15:02 Logisch toch. Onder zoveel politieke druk vanuit kamp Merc/Ham & fans is dit het enige logische besluit. Als de FIA nu had gezegd "we staan achter onze wedstrijdleider" was het oorlog geweest.
Masi krijgt gewoon een leuke zak geld mee joh en ergens anders een erebaantje. Klaar toch?
As is verbrande turf Bram.....as ze de rest van het seizoen wel 'normaal'(volgens het boekje) hadden gestraft dan was Max al veel eerder WK geweest.Bram schreef: 17 feb 2022, 16:02 Nou ja laten we wel wezen, het is en blijft ook een tamelijk discutabele beslissing. Fijn voor Max dat hij WK is geworden, maar als alles was gegaan volgens het boekje was hij nu volgens mij gewoon titelloos geweest.
Maar hij was met die beslissingen gewoon fout. En niet zo'n klein beetje.Robin schreef: 17 feb 2022, 15:14
Tja zo dacht ik ook inderdaad, maar zo voedt je wel weer de achterdocht mbt het zogenaamd op een presenteerblaadje krijgen van Max's wereldtitel. FIA laat nu aan Merc/Lewis zien dat Masi 'fout' was/deed...
Het hele jaar door.Hielke schreef: 17 feb 2022, 18:46Maar hij was met die beslissingen gewoon fout. En niet zo'n klein beetje.Robin schreef: 17 feb 2022, 15:14
Tja zo dacht ik ook inderdaad, maar zo voedt je wel weer de achterdocht mbt het zogenaamd op een presenteerblaadje krijgen van Max's wereldtitel. FIA laat nu aan Merc/Lewis zien dat Masi 'fout' was/deed...
Zijn de wielen met banden groter geworden?k33z schreef: 17 feb 2022, 19:00 Je leest nu toch al zorgen van de coureurs over het zicht door de grote wielen en die vleugeltjes bij de wielen.
Gaat wat worden in duels en op stratencircuits.
Gebruikers op dit forum: BMeinders en 3 gasten