Meteen chippen en downpipe erop is best een ingreep direct.
Beetje alsof je die liefde van je leven hebt ontmoet en meteen meeneemt naar een gangbang
Maar ben wel benieuwd wat het doet overigens hoor!
Ja zoiets.Barend schreef: 13 feb 2022, 11:01 Lekker Rico! Zag een filmpje in een tunnel langs komen, ding maakt flink herrie al. MHD pops&bangs niveau 3 ofzo?![]()
Öhlins R&T zal vast beter zijn dan de KW set die er nu onder zit, maar voor nu tevreden met het KW onderstel.Andry schreef: 13 feb 2022, 11:26 Mooie kar, ook mooie verwachting qua koppel en vermogen na de upgrades. Daarna nog afmaken met een setjes Öhlins R&T![]()
Meer iets voor na 5 jaar zeker?Knot schreef: 13 feb 2022, 10:48
Beetje alsof je die liefde van je leven hebt ontmoet en meteen meeneemt naar een gangbang![]()
Minimeet als ik weer opgeknapt ben...
Als die KW set op hetzelfde niveau zit als mijn bilstein b16 (wat ik wel verwacht) lekker mee doorrijden inderdaad.
MHD stage 1 zit er nu op. 26 februari komen het LSD en de downpipe eronder. Zat geen lock op de DME gelukkig, dus bench unlock was niet nodig.Robin schreef: 16 feb 2022, 09:43 Rico prima, top! Maar wat zit er nu extra op sinds jij 'm hebt? Want ik volg 't nu even niet meer. Al ge 'MHD'd , ik dacht van niet? Weet je al wat van dat bench unlock geneuzel?
Gebruikers op dit forum: Arstey en 13 gasten