Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
Die Ernst Kuipers, net bij Beau. Ik vind het maar een enge gluiperd.
- MarkS
Ik vind Beau wel oké.
-
- Auto: Dikke Bmw
- Fasteddie2
Een "Lauterbachje" doen:
https://www.infranken.de/ueberregional/ ... rt-5385839
"In Deutschland reicht es nicht, den Ungeimpften nur auf die Nerven zu gehen, da muss man mehr tun."
"Da muss man mehr tun"
"In Deutschland reicht es nicht, den Ungeimpften nur auf die Nerven zu gehen, da muss man mehr tun."
"Da muss man mehr tun"

- JP
Meer tonijn ?
- Fasteddie2
...für einen Rückfall im Herbst vorbereitet.
Aha, weten we dat ook weer....herfst 2022....
Aha, weten we dat ook weer....herfst 2022....

-
- Auto: Dikke Bmw
Lauterbach: „Schwerer Winter“ bei zu geringer Impfquote
Die Regierungsfindung bestimmt die Schlagzeilen - für SPD-Politiker Lauterbach eine Gefahr in der Coronakrise. Er fordert Regel-Verschärfungen. Und äußert sich zum Posten des Gesundheitsministers.
Berlin / 09.10.2021 / Lesedauer: 2 Minuten
- Fasteddie2
Voor de nachtbrakers:
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Goedemorgen:)
Ik zou zeggen: nieuwe verkiezingen en adhv die uitslag een coalitie.
Hoe we verder met elkaar hier soms op momenten omgaan. Ik steek m'n hand daarbij óók in eigen boezem hoor.
Daarmee ook zeggende dat er altijd twee of misschien wel drie of vier kanten zijn aan een verhaal/bericht/mening.
Kortom ik zal niet gauw overtuigd kunnen worden van bepaalde zaken en een paar anderen ook niet hoe zij het zien.
En ja ik ben gevaccineerd, ik heb Corona als virus nooit gebagatelliseerd en er zullen nu ook anderen zijn die nu nogmaals gaan uitleggen hoe genuanceerd zij zijn tov mij bijvoorbeeld:)
En c'est le ton qui fait la musique vaak. Dat weet ik. De boodschap zelf met z'n details wordt dan nog wel eens 'vergeten' en dát is juist vaak zo jammer.
Ieder het zijne.

Ik zou zeggen: nieuwe verkiezingen en adhv die uitslag een coalitie.
Hoe we verder met elkaar hier soms op momenten omgaan. Ik steek m'n hand daarbij óók in eigen boezem hoor.
Daarmee ook zeggende dat er altijd twee of misschien wel drie of vier kanten zijn aan een verhaal/bericht/mening.
Kortom ik zal niet gauw overtuigd kunnen worden van bepaalde zaken en een paar anderen ook niet hoe zij het zien.
En ja ik ben gevaccineerd, ik heb Corona als virus nooit gebagatelliseerd en er zullen nu ook anderen zijn die nu nogmaals gaan uitleggen hoe genuanceerd zij zijn tov mij bijvoorbeeld:)
En c'est le ton qui fait la musique vaak. Dat weet ik. De boodschap zelf met z'n details wordt dan nog wel eens 'vergeten' en dát is juist vaak zo jammer.
Ieder het zijne.

-
Beetje een prins Bernard typetje....komen we hier ooit echt vanaf, deze door politiek en angst ingegeven toestanden?Fasteddie2 schreef: 11 feb 2022, 00:02 Een "Lauterbachje" doen:
"Da muss man mehr tun"![]()
-
Verder nog even dit betr. het kabinet en alles wat eraan vast hangt:
Als ik hier en daar dan lees dat:'We het hier maar mee moeten doen', 'er is geen andere keus, er is geen alternatief', 'het zij zo, dan had je maar (anders) moeten stemmen' , 'ja dat zijn nou eenmaal de verkiezingsuitslagen, dat heet democratie', 'je kunt het zelf niet beter hoor!' en al dat soort quotes.
Dan ga je toch denken: HUH, geen keus. Dit is hét nu? In een democratie, waar deze leden van dit huidige kabinet en aanverwante wetten en regels met voeten treden, via sorry en wegwuiven gewoon weer zitten waar ze zitten met alle (economische en maatschappelijke) schade als gevolg?
En dat is het dan... Wordt gezegd. Dan zijn we toch als landje diep gedaald in ons democratisch denken en doen nietwaar?
Als ik hier en daar dan lees dat:'We het hier maar mee moeten doen', 'er is geen andere keus, er is geen alternatief', 'het zij zo, dan had je maar (anders) moeten stemmen' , 'ja dat zijn nou eenmaal de verkiezingsuitslagen, dat heet democratie', 'je kunt het zelf niet beter hoor!' en al dat soort quotes.
Dan ga je toch denken: HUH, geen keus. Dit is hét nu? In een democratie, waar deze leden van dit huidige kabinet en aanverwante wetten en regels met voeten treden, via sorry en wegwuiven gewoon weer zitten waar ze zitten met alle (economische en maatschappelijke) schade als gevolg?
En dat is het dan... Wordt gezegd. Dan zijn we toch als landje diep gedaald in ons democratisch denken en doen nietwaar?
- Fasteddie2
Mogguh !Goedemorgen:)
Yep, sit back & watch the show...tenzij je al een tyfus hekel aan je buurman had, zorgt de huidige freak-show er wel voor dat je anders naar je medemens zou kunnen gaan kijken....zeer slechte ontwikkeling....En dat is het dan... Wordt gezegd. Dan zijn we toch als landje diep gedaald in ons democratisch denken en doen nietwaar?
Dan hebben we het nu over "ongewenste intimiteiten" in de media....denk dat voor sommigen e.e.a. ook als "rape" voelt....

Waar zijn die anal-swaps eigenlijk gebleven ?

https://www.reuters.com/article/us-heal ... SKBN2AV0Y4
Maar gelukkig:BEIJING (Reuters) - Foreign visitors have been upset by China’s anal swab tests for COVID-19, prompting complaints of inconvenience and even psychological trauma, and stoking debate over their necessity.
Nogmaals:“If people are not familiar with the procedure for taking an anal swab test, our employees will help explain how it will be done,” she said.
"you cant make this stuff up, even if you tried to"
(tuurlijk rediculiceer ik de zaken, maar je valt werkelijk van de ene verbazing in de andere....)
-
Dit, exact hoe ik erin sta!Fasteddie2 schreef: 11 feb 2022, 08:34 ...tenzij je al een tyfus hekel aan je buurman had, zorgt de huidige freak-show er wel voor dat je anders naar je medemens zou kunnen gaan kijken....zeer slechte ontwikkeling....
En dan dat boek maar weer lezen 'De meeste mensen deugen' van Rutger Bregman.....
Dat is die 99% (veel minder natuurlijk) die zich om de tuin laat leiden (ook in Corona beleid) door die ene %.
'De meeste mensen deugen' lol die vlag dekt de lading niet en dat heeft hij nooit gedaan.....
Helaas!
Laatst gewijzigd door Robin op 11 feb 2022, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Misschien even het internet laten voor wat het is.Fasteddie2 schreef: 11 feb 2022, 08:34Mogguh !Goedemorgen:)
Yep, sit back & watch the show...tenzij je al een tyfus hekel aan je buurman had, zorgt de huidige freak-show er wel voor dat je anders naar je medemens zou kunnen gaan kijken....zeer slechte ontwikkeling....En dat is het dan... Wordt gezegd. Dan zijn we toch als landje diep gedaald in ons democratisch denken en doen nietwaar?
Dan hebben we het nu over "ongewenste intimiteiten" in de media....denk dat voor sommigen e.e.a. ook als "rape" voelt....
Waar zijn die anal-swaps eigenlijk gebleven ?![]()
https://www.reuters.com/article/us-heal ... SKBN2AV0Y4
Maar gelukkig:BEIJING (Reuters) - Foreign visitors have been upset by China’s anal swab tests for COVID-19, prompting complaints of inconvenience and even psychological trauma, and stoking debate over their necessity.Nogmaals:“If people are not familiar with the procedure for taking an anal swab test, our employees will help explain how it will be done,” she said.
"you cant make this stuff up, even if you tried to"
(tuurlijk rediculiceer ik de zaken, maar je valt werkelijk van de ene verbazing in de andere....)
Eventjes de Rabbithole uit komen.
Lijkt me gezond als ik zo zie met welke posts je telkens op de proppen komt.
-
De realiteit is nog veel erger Gijzert:)))
-
Voor sommigen misschien. Maar ook daar is hulp voor te vinden.
-
Verbeter de wereld begin bij jezelf.
Ik weiger te geloven dat 'Corona' en 'dit kabinet' internet ideetjes zijn.

- Fasteddie2
Ja lekker dan, meeste post zijn gewoon quotes van quotes...dat de meesten dat gewoon voor zoete koek aannemen is echt niet mijn probleem. En ook datLijkt me gezond als ik zo zie met welke posts je telkens op de proppen komt.

Kan verder prima "switchen", don't worry.
-
Das mooi.Fasteddie2 schreef: 11 feb 2022, 09:21Ja lekker dan, meeste post zijn gewoon quotes van quotes...dat de meesten dat gewoon voor zoete koek aannemen is echt niet mijn probleem. En ook datLijkt me gezond als ik zo zie met welke posts je telkens op de proppen komt.journalisten
geen schaamrood op de kaken krijgen als ze bepaalde artikelen de wereld in helpen is echt niet mijn probleem....
Kan verder prima "switchen", don't worry.
Maar waarom post je hier shit over anal swabs ergens in China?
Lekker belangrijk zou ik zeggen. Maargoed. In discussie gaan heeft ook geen zin.
Ik hoorde iemand iets zeggen over koffie.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nou ik vind al die artikelen, vooral uit Duitsland, echt reuze interessant hoor.
-
Raumlenkerhinterachse
Kaffee und Kuchen?:)
Kaffee und Kuchen?:)
- tomgtr
Fasteddie, dit topic is een discussie draadje maar totaal onleesbaar als jij af en toe een uurtje doorbrand en de halve buitenlandse media doorspit. Kan je svp een eigen draadje starten mocht je behoefte hebben elke paar minuten iets te quoten of ze een dagje verzamelen en die in 1 keer posten. Dat houdt dit draadje nog een beetje leesbaar hoop ik.
-
Laat die jongen toch lekker posten

- JP
Je bent maar wat trots op je negeerlijst....