Gr Ron
Klopt, die was het inderdaad. Barra mustang.Djessey schreef: 23 dec 2021, 18:49Jij denkt volgens mij aan Adam LZ? En jep....ik weet ook waarom die er niet meer achter zit haha.Hsp schreef: 23 dec 2021, 07:32 Allemaal hetzelfde probleem in de basis dus. Jammer, vond het altijd wel een interessante swap. Volgens mij had een Amerikaanse youtuber ook een auto waar een HTG besturing op een automaatbak zat, maar dat project is ook een stille dood gestorven, en er is een sequentiële bak onder gekomen. Wel beroerd dat zo'n bedrijf intussen gewoon doorgaat met verkopen.
Geloof dat hij sowieso al niet kapt was van het feit dat het een 'ouderwetse' automaat met koppelomvormer was en dat hij niet altijd de keuze had of er geschakeld werd of niet. Met 1000+pk onder de kap komt het niet altijd even goed uit als de bak spontaan een tandje terug besluit te doenHsp schreef: 23 dec 2021, 20:34Klopt, die was het inderdaad. Barra mustang.Djessey schreef: 23 dec 2021, 18:49Jij denkt volgens mij aan Adam LZ? En jep....ik weet ook waarom die er niet meer achter zit haha.Hsp schreef: 23 dec 2021, 07:32 Allemaal hetzelfde probleem in de basis dus. Jammer, vond het altijd wel een interessante swap. Volgens mij had een Amerikaanse youtuber ook een auto waar een HTG besturing op een automaatbak zat, maar dat project is ook een stille dood gestorven, en er is een sequentiële bak onder gekomen. Wel beroerd dat zo'n bedrijf intussen gewoon doorgaat met verkopen.
Haat liefde relatieWout309t schreef: 07 feb 2022, 12:38 Echt een droomproject dit, al zal het ook weleens een nachtmerrie voor je zijn![]()
Hahah dank!Harrie D schreef: 07 feb 2022, 14:30 Doorzettingsvermogen ontbreekt het niet aan idd.
Die 7 is wel echt een idiote overdrive in beide bakken trouwens, zou bijna kiezen (gezien het koppelrijke blok) om m met de lange bak te vertanden op een top in de 6 en de 7 maar meesjouwen als ballast.
Denk dat je in de praktijk dan alleen maar 3 tm 6 gebruikt.
Ben er wel echt klaar mee hoor, bij het geringste idee dat het weer zo'n 5 maanden tuningprocces gaat worden dan gaat er meteen een handbak onder.328Ti schreef: 07 feb 2022, 13:41 Wat een uithoudingsvermogen heb je, bijna op het masochisme af.
Benieuwd of ie nu heel blijft. Heb je gelijk een mooie niche business erbij lijkt me
Ja 8hp werkt top, maar dat is weer een echte automaatbak, Langerzamer en meer vermogensverlies (allemaal absoluut minimaal natuurlijk). Maar ik wil echt geen automaatbak hebben2226cc schreef: 07 feb 2022, 23:29 Wat houd je tegen om bijvoorbeeld een 8hp90 of 70 bak te gebruiken? Daar rijden best al wat mensen succesvol mee rond.
Een 2.98 is een langere overbrenging dan 3,15Djessey schreef: 07 feb 2022, 13:02 Ik twijfel nog lichtjes om voor een nog korter diff te gaan, 2.98 ipv 3.15.
Dat kan je compenseren door een veel kortere eindoverbrenging.Djessey schreef: 07 feb 2022, 15:42 en de lange M4 bak die ik heb liggen is de 5e versnelling 1:1 (dus 6 en 7 overdrive)
Dat zou idd wel moetensmiley schreef: 09 feb 2022, 16:43 Mooi werk weer.
Ik neem aan dat je op CPZ het rechte stuk de 7e toch nog heel even nodig hebt?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], S-RS en 2 gasten